کد خبر : 1771014 | 07 مرداد 1400 ساعت 10:22 | 11.5K بازدید | 1 دیدگاه

سولسشر: فرگوسن قبلا به جذب واران نزدیک شده بود

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، از جذب جیدون سانچو و رافائل واران توسط این باشگاه بسیار خوشحال است.

سولسشر: فرگوسن قبلا به جذب واران نزدیک شده بود

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه منچستریونایتد طی روزهای گذشته از جذب دو ستاره بزرگ خبر داد؛ آنها ابتدا کارهای انتقال جیدون سانچو به اولدترافورد را نهایی کردند و پس از آن نیز باشگاه منچستریونایتد اعلام کرد که با رئال مادرید بر سر به خدمت گرفتن رافائل واران به توافق رسیده است.

 

حالا اوله گنار سولسشر از جذب این دو بازیکن جدید توسط باشگاه بسیار خوشحال به نظر می رسد. او گفت: "من قبلا هم گفته ام که هر سرمربی خوشحال می شود که خیلی سریع معاملات جذب بازیکنان مورد نظرش نهایی شود. من فکر می‌کنم که این دو نفر چه در این فصل و چه در بلند مدت برای ما تفاوت را ایجاد خواهند کرد.

 

 

1627723

 

 

رافا هم سن هری مگوایر است، یک سال از اریک بایی و چند سال از ویکتور لیندلوف بزرگ تر است. همچنین حضور سانچو نیز بسیار هیجان انگیز است و شما به عنوان یک سرمربی نمی‌توانید پشتیبانی بیشتری از باشگاه بخواهید. ما به سمت پایان پنجره نقل و انتقالاتی خود حرکت کردیم و وضعیت خوبی داریم."

 

سولسشر در ادامه به تمجید از واران پرداخت و گفت: "من بسیار خوشحالم که توانستیم با رئال مادرید بر سر جذب او توافق کنیم. او یک برنده واقعی است و بازیکنی به شمار می آید که سال ها به دنبال جذبش بودیم. پیش از این و در مقطعی سر الکس فرگوسن نزدیک به جذب او شده بود اما حالا ما موفق شدیم این کار را انجام دهیم. او ثابت کرده که انسان خوبی است و پیش از این در رئال مادرید چیزهای زیادی را برنده شده است.

 

من از حضور هر دو بازیکن جدید در تیم بسیار خوشحال هستم. باشگاه با یکی از هیجان انگیزترین مهاجمان جوان دنیا و یکی از معتبر ترین مدافعان جهان قرارداد بسته است. من نمی توانم برای دیدار با رافا منتظر بمانم. امیدوارم هر چه زودتر به اینجا بیاید."

 

 

1625027

دیدگاه‌ها