کد خبر : 1771018 | 07 مرداد 1400 ساعت 10:57 | 42.9K بازدید | 0 دیدگاه

صاحب جدید پیراهن شماره ۵ رئال مادرید مشخص شد

به نظر می رسد با جدایی رافائل واران از فصل آینده کاسمیرو با شماره پیراهن او به میدان خواهد رفت.

صاحب جدید پیراهن شماره ۵ رئال مادرید مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، هنوز جمع بندی رئال مادرید در مورد بازیکنان برای فصل آینده نهایی نشده است‌. در حال حاضر و بعد از جدایی رافائل واران 27 بازیکن در تیم حضور دارند و باشگاه رئال مادرید در تلاش است تا این تعداد را به 25 بازیکن کاهش دهد.

 

همچنین شماره پیراهن های رئال مادرید نیز هنوز به شکل قطعی مشخص نیست چرا که بازیکنانی نظیر دنی سبایوس، گرت بیل، مارتین اودگارد و تاکه‌فوسا کوبو که فصل گذشته به شکل قرضی در تیم های دیگر حضور داشتند، اکنون بدون شماره هستند و باید منتظر ماند تا دید که آیا اصلا آنها به کار خود در لوس بلانکوس ادامه خواهند داد یا خیر.

 

 

1628460

 

 

در این بین تنها شماره 4 سرخیو راموس به خرید جدید رئال مادرید یعنی داوید آلابا رسیده است. اما به نظر می‌رسد که وضعیت درباره شماره‌پیراهن دیگر مدافع جدا شده این تیم یعنی رافائل واران نیز مشخص شده و قرار است هافبک برزیلی یعنی کاسمیرو در فصل آینده این پیراهن را بر تن کند. کاسمیرو بعد از جدایی واران و راموس در فصل پیش رو مسئولیت بیشتری را برعهده خواهد داشت و بنابر ادعای مارکا به احتمال فراوان شماره‌پیراهن 5 به او خواهد رسید.

 

اما ابهام بزرگ به گرت بیل مربوط می شود. در واقع مشخص نیست که اگر ستاره ولزی در رئال مادرید بماند چه پیراهنی را بر تن خواهد کرد چرا که بعد از انتقال قرضی او به تاتنهام در تابستان گذشته، شماره 11 در اختیار مارکو آسنسیو قرار گرفت.

دیدگاه‌ها