کد خبر : 1771035 | 07 مرداد 1400 ساعت 12:35 | 21.6K بازدید | 2 دیدگاه

سوت قهرمانی به حیدری و بنیادی‌فرد رسید

موعود بنیادی‌فرد که هفته گذشته بازی سپاهان - ذوب آهن را قضاوت کرد، این هفته بازی تیمهای پرسپولیس و پیکان را سوت می‌زند.

سوت قهرمانی به حیدری و بنیادی‌فرد رسید

به گزارش "ورزش سه"، بازی‌های هفته پایانی لیگ بیستم در حالی برگزار می‌شود که با اعلام کمیته داوران، قاضیان 8 بازی سرنوشت ساز این هفته مشخص شده‌اند و باید چمدان‌های خود را به مقصد شهرهای مختلف ایران ببندند.

 

این هفته نیز مانند هفته گذشته از ساعت 21:15 به صورت همزمان بازی‌ها برگزار می‌شوند و شهرهای آبادان، اراک، سیرجان، مشهد، تهران، تبریز و اصفهان میزبان مسابقات خواهند بود اما بی گمان حساس ترین بازی در پایتخت به انجام خواهد رسید؛ سپاهان در ورزشگاه آزادی و پرسپولیس در استادیوم شهر قدس.

 

نکته مهم این که کمیته داوران سعی کرده تا برای هفته آخر از بازیکنان باتجربه استفاده کند و تردیدها را به حداقل برساند. نکات جالبی که درباره انتخاب‌های کمیته داوران وجود دارد را در زیر می‌خوانید:

 

* موعود بنیادی‌فرد که هفته گذشته بازی تیمهای سپاهان و ذوب آهن را سوت زد، این هفته قاضی جدال پرسپولیس با پیکان خواهد بود تا نقشی پررنگ در تعیین تیم قهرمان داشته باشد.

 

* پیام حیدری بازی تیمهای استقلال و سپاهان را سوت می‌زند؛ او دو هفته گذشته استراحت داشت و حالا با آمادگی ویژه پای به این بازی حساس می‌گذارد.

 

* علیرضا فغانی داور مشهور فوتبال ایران که دو هفته متوالی داور بازیهای پایین جدولی بود، این هفته بازی خاصی ندارد و استراحت خواهد کرد. نکته قابل توجه اینکه کمیته داوران از او برای بازیهای بالای جدول استفاده نکرد.

 

* محسن قهرمانی داور پرحاشیه پیشین که این روزها به عنوان کارشناس فعالیت می‌کند، ناظر بازی پرسپولیس و پیکان خواهد بود. حضور او در کنار زمین جالب توجه است.

 

* امیر عرب براقی و اصغر مومنی، دو داور جوان فوتبال ایران سوت بازیهای حساس سایپا و ذوب آهن را در دست دارند. شاید قضاوت آنها حتی از داوران بالای جدول هم جنجالی تر شود.

 

* محسن ترکی، مسعود مرادی، محمود رفیعی و فریدون اصفهانیان چهار ناظر باتجربه دیگر هستند که در شهرهای مختلف بر کار داور نظارت خواهند کرد.

دیدگاه‌ها