کد خبر : 1771036 | 07 مرداد 1400 ساعت 12:40 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

انصاری فرد: برای صعود آ.ا.ک تلاش می کنیم

کریم انصاری فرد مهاجم ایرانی تیم آ.ا.ک آتن یونان در کنفرانس خبری پیش از بازی امشب تیمش، از تلاش بازیکنان آ.ا.ک برای صعود سخن گفت.

انصاری فرد: برای صعود آ.ا.ک تلاش می کنیم

به گزارش "ورزش سه"، دور برگشت از مرحله انتخابی رقابت های لیگ کنفرانس اروپا امشب برگزار می شود که در یکی از این بازی ها، تیم آ.ا.ک آتن در زمین خود به مصاف تیم ویلژ موستار بوسنی می رود. بازی رفت با شکست دو بر یک یونانی ها به پایان رسید که تک گل آن بازی را انصاری فرد وارد دروازه حریف کرد.


مهاجم ایرانی آ.ا.ک در نشست خبری پیش از بازی حاضر شد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود. او در بازی رفت و در حالیکه نتیجه بازی 1 – 1 بود یک گل سالم به ثمر رساند که با اشتباه کمک داور آفساید تشخیص داده شد. با توجه به اینکه در این مرحله از VAR استفاده نمی شود، گل صحیح این بازیکن مردود اعلام شد.


انصاری فرد در خصوص آن گل و تأثیرش در سرنوشت آ.ا.ک گفت: در ارتباط با بازی قبلی باید آن را فراموش کنیم. گلی که من به ثمر رساندم نیز از جمله آنهاست. ما اشتباه کردیم و داور هم اشتباه کرد. باید بازی قبلی را فراموش کنیم. ما در یک روز بد بودیم و باید روی بازی برگشت تمرکز کنیم.

 

1628483

 


او درخصوص اهمیت این بازی برای بازیکنان نیز گفت: سال گذشته مشکلات زیادی وجود داشت و اشتباهات زیادی از طرف همه رخ داد. از طرف ما فوتبالیست ها و از طرف باشگاه ، شاید هم از سمت برنامه سوپرلیگ. همه اینها موجب یک فصل بد و تصویر بد از تیم ما شد. اما اکنون یک فصل جدید پیش رو داریم، یک مسابقه حساس را باید برگزار کنیم و معتقدم که آماده هستیم. ما حریف را تجزیه و تحلیل کرده ایم و روی نقاط ضعف و قدرت آنها تمرکز می کنیم. در مورد سال گذشته یا سال قبل از آن، مهم نیست چه اتفاقاتی رخ داده است. مهم این است که هواداران ما در کنارمان هستند. من به شما اطمینان می دهم که همه ما آماده ایم و شما آ.ا.ک متفاوتی را خواهید دید.


انصاری فرد در پایان درخصوص اینکه او یا آراوچوس دیگر مهاجم آ.ا.ک کدامیک امشب مقابل حریف بازی می کنند و یا اینکه آیا هر دو در کنار هم وارد زمین شوند برای آ.ا.ک بهتر نخواهد بود، گفت: ما به عنوان بازیکن وظیفه داریم برای تیم کار کنیم و به آن کمک کنیم. سرخیو یک بچه فوق العاده و بازیکن خوبی است. ما هر دو اینجا هستیم تا به آ.ا.ک کمک کنیم. با یا بدون من یا آراوچوس، مهم نیست چه کسی بازی می کند یا چه کسی با چه کسی کار می کند  مهم این است که برنده شوید. هیچ چیز دیگری مهم نیست.

دیدگاه‌ها