کد خبر : 1771037 | 07 مرداد 1400 ساعت 12:52 | 13K بازدید | 0 دیدگاه

چشم امید به سه داور؛ بدون حتی یک اشتباه

بازی های هفته سی ام لیگ برتر حساس و سرنوشت ساز است. به این خاطر که هنوز قهرمان مشخص نشده است. هم چنین دومین تیم سقوط کننده به لیگ یک.

چشم امید به سه داور؛ بدون حتی یک اشتباه 

به گزارش "ورزش سه"، بر همین اساس همان طور که بازی های تیم های بالای جدول حساس و دارای اهمیت است بازی های تیم های انتهای جدول هم اهمیت خاص خود را دارد به خصوص که در پایین جدول بیش از دو تیم درگیر بقاء در جدول بازی ها هستند. بیشترین تیمی که خطر سقوط را احساس می کند سایپا است. سایپا برای ماندن در جدول بازی ها باید از سد تراکتور در تبریز عبور کند. هر چند این نتیجه هم ممکن است رای به بقای نارنجی پوشان ندهد اگر تیم های ذوب آهن و نفت حریفان خود را شکست دهند. برای قضاوت این بازی سید علی اصغر مومنی انتخاب شده است. 

 

بعد از سایپا، ذوب آهن است که خطر سقوط به دسته پایین تر را احساس می کند. این تیم در خانه میزبان مس رفسنجان است و در صورت پیروزی در این دیدار به احتمال قوی در صدر جدول می ماند. حتی در صورت برتری سایپا در برابر تراکتور. به این خاطر که هم اکنون تفاضل گل این تیم با 26 امتیاز بهتر از سایپا است و بعید است سایپا در مصاف با تراکتور با نتیجه ای پیروز شود که از نظر تفاضل گل از ذوب آهن جلو بزند. برای قضاوت این بازی امیر عرب براقی انتخاب شده است که داور جوان و اما باتجربه ای بشمار می رود و بارها و بارها شاهد تعریف کیفیت داوری او از سوی مربیان تیم ها بودیم. 

 

برای قضاوت دیدار آلومینیوم اراک در برابر نفت مسجد سلیمان هم سید وحید کاظمی انتخاب شده است. داور باتجربه مازنی. نفت مسجد سلیمان دو امتیاز از سایپا و ذوب آهن پیش است اما نمی تواند ریسک کند و باید برای پیروزی به میدان برود. تصور کنید ذوب آهن و سایپا حریفان خود را شکست دهند و نفت مسجد سلیمان در اراک تن به شکست دهد. آنوقت تیمی که به دسته پایین تر سقوط می کند نفت مسجد سلیمان است. 

 

با توجه به حساسیت این سه بازی انتظار از سه داور انتخاب شده برای این بازی ها این است که همه توان خود را بکار گیرند و در جریان بازی حتی یک بار هم اشتباه نکنند. چرا که حتی یک اشتباه ممکن است سرنوشت تیمی را تغییر دهد و ضربه جبران ناپذیر به آن تیم وارد کند. به خصوص که بازی ها فردا به پایان می رسد. تیم داوری این بازی ها از این قرار هستند: 

 

*تراکتور تبریز – سایپا تهران
داور: سید علی اصغر مومنی 
کمک ها:  آرمان اسعدی و علی اکبر نوری


*ذوب آهن اصفهان – مس رفسنجان
داور: امیر عرب براقی 
کمک ها: محمد رضا ابوالفضلی و سعید علی نژادیان


*آلومینیوم اراک – نفت مسجد سلیمان
داور: سید وحید کاظمی 
کمک ها: فرهاد مروجی و اسماعیل احمدی

دیدگاه‌ها