کد خبر : 1771051 | 07 مرداد 1400 ساعت 13:53 | 116.6K بازدید | 316 دیدگاه

دوئل یحیی و محرم در روز پایانی

نظرسنجی: نام قهرمان لیگ برتر را حدس بزنید

دو تیم سپاهان و پرسپولیس در روز پایانی رقابت های لیگ برتر، به دنبال کسب عنوان قهرمانی هستند و فردا یکی از این دو تیم جام را بالای سر می برد.

نظرسنجی: نام قهرمان لیگ برتر را حدس بزنید

به گزارش "ورزش سه"، هفته پایانی رقابت های لیگ برتر فردا برگزار می شود که در دو بازی حساس، سپاهان در استادیوم آزادی میهمان استقلال خواهد بود و در سمت دیگر نیز پرسپولیس برای کسب قهرمانی نیازمند یک پیروزی برابر پیکان است تا برای پنجمین بار عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

 

* پرسپولیس چگونه قهرمان می شود؟


شاگردان گل محمدی حتی در صورت شکست نیز شانس قهرمانی دارند. اما اگر می خواهند قهرمانیشان را قطعی کنند، پیروزی حتی با اختلاف یک گل نیز می تواند جام قهرمانی را در پایان بازی به دستان آنها برساند. در صورتی که سرخپوشان مقابل پیکان با نتیجه تساوی متوقف شوند، آنگاه باید امیدوار باشند که استقلال مقابل سپاهان حداکثر با اختلاف 2 گل ببازد. چون در آن صورت سرخپوشان به دلیل تفاضل گل بهتر قهرمان خواهند شد اما پیروزی با اختلاف 3 گل یا بیشتر، جام را به اصفهان می برد. تساوی یا پیروزی استقلال، تضمین کننده قطعی قهرمانی پرسپولیس حتی در صورت شکست برابر پیکان است.

 

1627349

 

* سپاهان چگونه قهرمانی می شود؟


سرنوشت سپاهان در دستان خودش نیست و باید ابتدا امیدوار باشد پیکان به سود آنها بازی کند. با فرض توقف پرسپولیس برابر پیکان، آنگاه سپاهان باید با اختلاف 3 گل یا بیشتر استقلال را شکست دهد. در آن صورت زردپوشان اصفهانی به همراه شاگردان گل محمدی در امتیاز 65 مساوی شده و تفاضل دو تیم نیز در عدد 31+ برابر می شود اما گل زده اصفهانی ها بیشتر است و این نویدکیا خواهد بود که جام را به خانه می برد. در صورت شکست پرسپولیس برابر پیکان، آنگاه مهم نیست سپاهان با چه نتیجه ای می برد. پیروزی پیکان برابر پرسپولیس و غلبه سپاهان بر استقلال با هر نتیجه ای، به معنای قهرمانی زردپوشان اصفهانی خواهد بود.

 

1624403

 

شما کاربران ورزش سه نیز می توانید نظرات خودتان را برای ما ارسال کنید. به نظر شما فردا چه تیمی جام قهرمانی بیستمین دوره لیگ برتر را بالای سر می برد؟ سپاهان یا پرسپولیس؟ نظرات شما در کوتاه ترین زمان ممکن به نمایش گذاشته می شود.

دیدگاه‌ها