کد خبر : 1771053 | 07 مرداد 1400 ساعت 17:40 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش تلگراف:

تاتنهام دست به کار شد؛ هری کین می‌ماند؟

تاتنهام قصد تسلیم شدن ندارد و می خواهد هر طور شده هری کین را به ماندن متقاعد کند.

تاتنهام دست به کار شد؛ هری کین می‌ماند؟

به گزارش "ورزش سه"، گویا هری کین قرار است بالاخره به خواسته اش برسد و با قراردادی رکوردشکن در لیگ برتر با مبلغ 192 میلیون یورو به منچسترسیتی بپیوندد. این خبری بود که دو روز پیش رسانه های انگلیسی منتشر کردند.

کین در ابتدای این تابستان به باشگاه شمال لندنی اطلاع داده بود که به منظور کسب جام خواهان جدایی از اسپرز است. اکنون مشخص شده که مقصد مطلوب کین منچسترسیتی پپ گواردیولا، تیم قهرمان لیگ برتر است.

 

 

1625989

 

 

در حالی که به نظر می رسید تاتنهام تسلیم پیشنهاد بالای سیتی خواهد شد، تلگراف گزارش داد که فابیو پاراتیچی مدیر ورزشی ایتالیایی تاتنهام وارد عمل شده و قصد دارد هری کین را برای ماندنی شدن متقاعد کند.

 

 

1597603

 

 

او بهترین راه را تقویت خط حمله برای جلب رضایت کین می داند و برای این مهم دوسان ولاهوویچ ستاره جوان فیورنتینا و سیمی مهاجم نیجریه ای کروتونه را مد نظر دارد. هر دو بازیکن فصل قبل توانستند بیش از 20 گل برای تیم های شان بزنند و آماده اند تا قدمی بزرگ‌تر در فوتبال شان بردارند.

 

 

1628507

 

 

 در این راه جذب سیمی ساده تر خواهد بود چرا که کروتونه به سری B سقوط کرده ولی ولاهوویچ مهره ای گران قیمت است و فیورنتینا برای فروش او رقم بالایی تقاضا خواهد کرد.

 

دیدگاه‌ها