کد خبر : 1771060 | 07 مرداد 1400 ساعت 14:44 | 118.5K بازدید | 22 دیدگاه

مقابل پرسپولیس بهترین خودتان باشید؛

پیغام صریح یحیی به تارتار و پیکانی‌ها

یحیی گل‌محمدی از بازیکنان پیکان خواست تا بهترین روز فوتبال خود را مقابل پرسپولیس ارائه کنند.

پیغام صریح یحیی به تارتار و پیکانی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس در کنفرانس خبری پیش از بازی با پیکان حضور یافت و درباره این بازی اظهار نظر کرد. او به تمجید از بازیکنان تیمش پرداخت و همچنین درباره شائبه‌هایی که در فضای مجازی راجع به کم کاری و این مسائل مطرح شده گفت که تا حالا چنین چیزی را در فوتبال ندیده است.

 

* با رعایت پروتکل و واکسیناسیون باید پیش برویم


برای تمام مردم عزیز کشورمان آرزوی موفقیت و تندرستی دارم و در این روزهای سختی که وجود دارد و شاهد از دست دادن عزیزان زیادی هستیم، رعایت نکات بهداشتی و پروتکل ها باید اولویت کارمان باشد. هیچ وقت نباید شرایط کنونی را دستکم بگیریم و این ویروس خطرناک با رعایت و البته واکسیناسیون می‌توانیم جلوی آن را بگیریم که البته در کشور ما بحث واکسیناسیون ضعیف عمل می‌شود. امیدواریم مسئولان واکنش بهتری در این زمینه داشته باشند.

 

* بازیکنان ما بزرگی کردند


آخرین بازی فصل را پیش رو داریم که سه امتیازش می‌تواند ما را به قهرمانی برساند. باید خیلی باهوش عمل کنیم و با تمرکز بازی در کار دفاعی و حمله ای ظاهر شویم. مقابل تیم خوبی بازی داریم، پیکان نشان داده که سخت می‌بازد و در 9 بازی اخیر هم نباخته. تیم جوانی است و سبک خاصی از فوتبال را دارند نشان می‌دهند که قابل احترام است. ما هم انگیزه های زیادی داریم و چیزی که می‌تواند ما را به قهرمانی برساند، فقط کسب سه امتیاز است. این فصل از شروع کار مشکلاتی داشتیم اما خوشبختانه بازیکنان با غیرت و شرفشان، شرایطی را فراهم کردند که حالا می‌توانیم با کسب سه امتیاز قهرمان شویم. من درود می‌فرستم به شرف و غیرت بازیکنانمان. بارها گفتم و بازهم گفتم اگر تیمی جای ما بود، سر خم می‌کرد و شکست می‌خورد و نمی‌توانست بلند شود اما بازیکنان ما و تیم ما نشان دادند که چه تیم بزرگی هستند و از نظر روحی و روانی بزرگی خود را نشان دادند و جا دارد از طرف خودم و هواداران از آنها تشکر کنم.

 

* امیدوارم پنجمین قهرمانی را جشن بگیریم


در کنار غیرت و شرف بازیکنان، حمایت هواداران و انگیزه ای بود که از طرق مختلف به ما دادند تا تیم را به اینجا بکشیم. در هر صورت زحمت زیادی کشیده شده و از مدیران باشگاه که در هفته اخیر زحمت زیادی کشیدند برای انگیزه بهتر، تشکر می‌کنم و امیدوارم فردا هم شاهد بازی خوبی باشیم و پنجمین قهرمانی پیاپی را جشن بگیریم و این هدف ما در بازی فرداست.

 

* به شرافت فوتبالی در ایران ایمان دارم


یک فوتبالیست به نظر من وقتی شغل فوتبالیست بودن را انتخاب می‌کند، اولین چیزی که انتخاب می‌کند، "شرافت فوتبالی" است و همه بازیکنان این را دارند و من دیدم و فکر نکنم کسی در این فوتبال کم کاری کند و من چنین چیزی را ندیدم. از همه بازیکنان نه فقط استقلال و پیکان، از همه بازیکنان و مربیان می‌خواهم با تمام قدرت وارد شوند و همینجا از بازیکنان پیکان می‌خواهم فردا بهترین روزشان را داشته باشند و بیشترین تلاششان را کنند و به این می‌گویند فیرپلی. امیدوارم هفته آخر لیگ بدون حرف و حدیث باشد و من به این موضوع ایمان دارم که لیگ بدون مشکل تمام خواهد شد.

 

* خودمان قهرمان را تعیین می‌کنیم


سرنوشت قهرمانی دست خودمان است و عملکرد ماست که نشان می‌دهد و تعیین می‌کند قهرمان فصل را. تمرکزمان باید روی کارهای خودمان باشد و اگر این تمرکز را داشته باشیم می‌توانیم قهرمان شویم.

 

* یک درخواست از آقای تارتار دارم


آقای تارتار چندین سال است مربیگری می‌کند این حرف‌ها بیشتر به این خاطر است که انگیزه مضاعف برای پیکان ایجاد کند. او در این چند سال که مربیگری کرده، همیشه با شرف بوده و بهترینش را ارائه داده و هیچکس نمی‌تواند پشت سر یک پرسپولیسی حرف و حدیث ایجاد کند. من از مهدی [تارتار] می‌خواهم بهترین ارنج و تمرین را بدهد و کارش را کند و این انتظار از تمام بازیکنان و مربیان لیگ وجود دارد.

 

* شجاعی و کمال غایبان ما هستند


مصدوم ما کمال کامیابی‌نیا و علی شجاعی هستند اما بقیه بازیکنان مشکلی نخواهند داشت. انشالله همه مردم عزیز کشورمان سلامت باشند. روزهای سختی است و باید خیلی مراقب همدیگر باشیم.

دیدگاه‌ها