کد خبر : 1771067 | 07 مرداد 1400 ساعت 15:29 | 24.5K بازدید | 5 دیدگاه

انصراف کره شمالی از مسابقات ادامه دارد

کره شمالی بار دیگر از حضور در مسابقات بین المللی فوتبال انصراف داده است. این تیم که به تازگی از حضور در بازی های مقدماتی جام جهانی کناره گیری کرد دو تصمیم جدید گرفت.

انصراف کره شمالی از مسابقات ادامه دارد 

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون فوتبال کره شمالی اعلام کرد این کشور در مسابقات مقدماتی قهرمانی زیر 23 سال آسیا و هم چنین مقدماتی جام ملت های بانوان شرکت نخواهد کرد! 

 

کنفدراسیون فوتبال آسیا این خبر را تایید و اعلام کرد که کره شمالی از شرکت در مراحل انتخابی مسابقات جام ملت‌های زیر 23 سال آسیا و نیز جام ملت‌های بانوان آسیا انصراف داده است.به این ترتیب تنها ژاپن و کامبوج در گروه K دور مقدماتی جام ملت‌های زیر 23 سال آسیا باقی مانده‌اند. با توجه به مغایرت در تعداد تیم‌های گروه‌های مختلف و در راستای حفظ توازن تعداد تیم‌های گروه‌ها، AFC قرعه‌کشی جدیدی برای انتقال یک تیم از گروه‌های G تا J برای جای گرفتن در گروه K برگزار می‌کند که این قرعه‌کشی روز 11 آگوست 2021 (20 مرداد) برگزار می‌شود. این قرعه‌کشی شامل یک گلدان متشکل از تیم‌های سیدهای دوم و سوم گروه‌های G تا J یعنی چین، برونئی دارالسلام، تیمور شرقی، فیلیپین، میانمار، هنگ‌کنگ، مالزی و لائوس در این قرعه‌کشی خواهد بود. نخستین تیم قرعه‌کشی شده در گروه K جایگزین کره شمالی می‌شود. نتیجه قرعه‌کشی انتخابی جام ملت‌های بانوان آسیا  تغییری نمی‌کند و در گروه C تیم‌های اندونزی، عراق و سنگاپور با هم رقابت خواهند کرد.

 

کره شمالی پیش از این از انتخابی جام جهانی 2022 قطر هم کنار رفته بود که بازی تیم‌های دوم هر گروه با قعرنشین آن گروه حذف شد و دردسرهایی برای تیم‌های شرکت‌کننده در این مرحله ایجاد کرد. در مسابقات مقدماتی قهرمانی زیر 23 سال آسیا و مقدماتی جام ملت های بانوان تیم ایران حاضر شد.

دیدگاه‌ها