کد خبر : 1771074 | 07 مرداد 1400 ساعت 16:01 | 57.8K بازدید | 3 دیدگاه

در حاشیه و متن المپیک

توهین و فحاشی چینی‌ها علیه زوج قهرمان ژاپنی

زوج قهرمان ژاپنی المپیک در رشته تنیس روی میز، مورد آزار آنلاین کاربران چینی قرار گرفته اند.

توهین و فحاشی چینی‌ها علیه زوج قهرمان ژاپنی

به گزارش "ورزش سه"، تیم تنیس روی میز مختلط دو نفره ژاپن که توانست با شکست چین مدال طلای المپیک توکیو را کسب کند، مورد حملات بی سابقه چینی ها در شبکه اجتماعی ویبو قرار گرفته است.

این تیم متشکل از میما ایتو و جون میزوتانی دوشنبه گذشته به مدال طلا رسیدند و از همان روز مورد حملات و آزار آنلاین کاربران چینی قرار گرفته اند. نظراتی سراسر توهین در پست های قدیمی این دو در ویبو دیده می شود که تعدادشان از هزار نیز فراتر رفته است.

برخی کابران چینی که از هموطنان خود خواسته اند به این آزارهای آنلاین پایان دهند نیز مورد حمله قرار گرفته اند تا جایی که ویبو مجبور شده تا حساب کاربری میما ایتو را مسدود کند.

 

دیروز میزوتانی در صفحه توییتر خود، بدون اینکه مستقیماً از چین نام ببرد نوشت که سیل پیامهایی را دریافت کرده است که به او حمله می کنند:« پیام های توهین آمیز زیادی دریافت کرده ام ولی از سوی دیگر بسیاری از مردم ژاپن نیز به من تبریک گفته اند و این باعث غرور و افتخارم است و باید از آنها تشکر کنم.»

جالب اینکه او کمی بعد این توئیت را پاک کرد.


امروز در رقابت های انفرادی زنان، سون یینگشا از چین توانست میما ایتو را شکست دهد. او اکنون سوژه شماره یک ویبو است و مورد حمایت و تشویق میلیون ها چینی قرار گرفته است.

در حال حاضر چین با 14 طلا در جدول مدال ها پیشتاز است و ژاپن در جایگاه سوم قرار دارد.

دیدگاه‌ها