کد خبر : 1771076 | 07 مرداد 1400 ساعت 16:08 | 9.9K بازدید | 3 دیدگاه

روایت جالب رحمتی از انتخاب شهر خودرو

سرمربی پدیده مشهد به مناسبت عید غدیر مهمان برنامه تشرف از شبکه یک سیما بود.

روایت جالب رحمتی از انتخاب شهر خودرو 

به گزارش ورزش سه، مهدی رحمتی در برنامه تشرف از عرقش به امام رضا (ع) می گوید و خاطره ای از دوران کودکی اش و زمانی که شهر خودرو را برای ادامه مسیر فوتبالی اش انتخاب کرد بازگو می کند.

 مهدی رحمتی صحبت هایش در برنامه تشرف خطاب به مجری را اینگونه آغاز کرد و گفت: شما کمتر در جریانات من و حضرت آقا هستید‌. من در سن طفولیت یک بیماری داشتم و از آنجایی که در یک خانواده مذهبی بودم من را به حرم امام رضا(ع) آوردند و شفا گرفتم. فکر می کنم بعد از آن ۱۶ سالم بود که با تیم فجر سپاه  به حرم آقا آمدم و خیلی اشتیاق داشتم. به خاطر مشکلات و شرایط خانوادگی نمی توانستیم خودمان سفر کنیم و من به واسطه تیم به مشهد آمدم و از آن موقع بود که درک کردم و آن‌قدر حضرت آقا  به من لطف داشت که روز عید غدیر در مشهد و در خدمت آقا هستم.


مجری در ادامه سوال می پرسد یعنی می توانیم بگوییم  مهدی رحمتی شفا یافته بارگاه حضرت رضا است؟ رحمتی ادامه داد:خدا را صد هزار مرتبه شکر می کنم که نوکر علی بن موسی الرضا هستم و بعد از اتفاقی که در سن ۱۶ سالگی افتاد سعی کردم رفت و آمدم را به مشهد داشته باشم. حتی روز و شب هایی که بازی داشتیم سعی می کردم بعد از بازی به حرم بیایم و زیارت کنم. نزدیک به ۱۴ سال است خادم آقا  هستم البته  خادم که نمی شود گفت، نوکر آقا هستم و این باعث افتخار من است .


سرمربی پدیده در ادامه حرف هایش اظهار کرد: دقیقا در بدترین شرایط زندگی ورزشی ام گیر کرده بودم و نمی دانستم یاید چه کار کنم؟ به مشهد و خدمت آقا آمدم و از او خواستم راهی را پیش  پایم بگذارد که نتوانم انتخابش نکنم و فکر می کنم دو سال پیش بود که ۴۸ ساعت بعدش از تیم شهر خودرو در مشهد پیشنهاد داشتم و واقعا چیزی بود که نتوانستم انتخابش نکنم.  کل حرفم را در این خلاصه کنم؛ این عزیزان آن‌قدر بزرگ هستند که خواسته دلتان را بدون اینکه به زبان بیاورید می دانند و نیازی نیست شما در خانه حضرت دنبال خواسته ات بدوی.


رحمتی در پایان در مورد اوضاع شهر خودرو و اشاره به این اتفاق جالب که به خاطر امام هشتم در رتبه هشتم جدول قرار دارند افزود : خدا را صد هزار مرتبه شکر با تمام مشکلاتی که در طول این فصل داشتیم شرایط ما نرمال است. تیم ما در رتبه هشتم است اول لطف خدا و بعد حضرت است که  به ما  قدرت داد که خودم و بچه ها تیمم با سخت ترین شرایطی که می توان دست و پنجه نرم کرد تیم را در میانه جدول نگه داشتیم، تیمی که از اول فصل به خاطر مشکلاتی  که داشتیم همه حرف از سقوطش به دسته پایین تر می زدند.

دیدگاه‌ها