کد خبر : 1771086 | 07 مرداد 1400 ساعت 17:44 | 100.1K بازدید | 47 دیدگاه

پیشاپیش قهرمانی مبارک سپاهان یا پرسپولیس؛

مجیدی: قهرمانی رقیب، ارزش زیرپا گذاشتن شرافت را ندارد

سرمربی تیم فوتبال استقلال اعلام کرد که تیمش فردا با همه توان مقابل سپاهان به میدان می‌رود و فوتبالی شرافتمندانه از خود ارائه خواهد کرد.

مجیدی: قهرمانی رقیب، ارزش زیرپا گذاشتن شرافت را ندارد

به گزارش "ورزش سه" فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در کنفرانس خبری پیش از دیدار با سپاهان حاضر شد؛ او در بخش ابتدایی صحبت‌های خود با اشاره به اهمیت دیدار فردا با سپاهان گفت: طبیعتا بازی بسیار سختی داریم. با توجه به اینکه تیم سپاهان در کورس قهرمانی است، بازی بسیار حساس است. امیدوارم یک فوتبال خوب ببینیم.

 

مجیدی درباره شکل بازی تیمش در مسابقه فردا مقابل سپاهان و استفاده از بازیکنان ذخیره گفت: وقتی پرسپولیس و سپاهان تا هفته آخر در کورس هستند، قطعا مدیران این باشگاه‌ها خیلی زحمت کشیده‌اند؛ من در این‌باره با بازیکنان صحبت کردم. ما با تمام قوا بازی می‌کنیم و پیشاپیش به یکی از دو تیم سپاهان و پرسپولیس که قهرمان لیگ خواهند شد، تبریک می‌گویم.

 

وی افزود: آقایان سمیعی و ساکت برای تیم هایشان زحمات زیادی کشیده اند، کادرفنی و بازیکنان این دو تیم خیلی تلاش کردند تا به این جا رسیده‌اند. تاکید می کنم قهرمانی حتی اگر برای تیم رقیب باشد، ارزش ندارد شرافتمان را زیر پا بگذاریم. من به هواداران استقلال قول می‌دهم که یک بازی خوب به نمایش بگذاریم.

 

 

1628557

 

 

سرمربی استقلال با تمجید از بازیکنان جوان تیمش گفت: بازیکنانی که در بازی قبلی استفاده کردیم مثل متین کریم‌زاده، سینا خادم‌پور و سبحان خاقانی که بازیکنان بسیار خوبی هستند و هر زمان فرصت شود برای ما بازی خواهند کرد؛ در مجموع از جوانان تیمم راضی هستم و از باشگاه هم خواستم که این نفرات حتما در تیم ما حفظ شوند.

 

فرهاد مجیدی در بخش پایانی صحبت‌های خود درباره غایبان استقلال گفت: احمد موسوی را در اختیار نداریم، بابک مرادی هم در بازی فردا به دلیل محرومیت و البته مصدومیت حضور نخواهد داشت.

دیدگاه‌ها