کد خبر : 1771091 | 07 مرداد 1400 ساعت 18:37 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

فردا محکوم به برد هستیم؛

اخباری: کاری به بازی های دیگر نداریم

سرمربی سایپا گفت: همه تمرکزمان روی بازی خودمان است و کاری به بازی های دیگر نداریم.

اخباری: کاری به بازی های دیگر نداریم

به گزارش "ورزش سه"، سرنوشت بقا یا سقوط تیم سایپا فردا پس از بازی با تراکتور در هفته سی ام لیگ برتر مشخص خواهد شد. صحبت های سعید اخباری، سرمربی سایپا در نشست خبری پیش از این بازی مهم را بخوانید: 

 

امیدوارم تماشاگران به ورزشگاه برگردند

یک سلام ویژه به مردم خوب شهر تبریز دارم. افتخار این را داشتم که شش ماه در این شهر حضور داشتم. فردا آخرین بازی لیگ فرسایشی است که به دلیل شرایط کرونایی و برنامه ریزی که وجود داشت، این همه طول کشید. امیدواریم که پایان خوشی برای سایپا و تیم بزرگ تراکتور باشد. تراکتور یکی از پرطرفدارترین تیم های آسیاست و پرشورترین هواداران آسیا را دارد که جایشان در ورزشگاه خالی است. امیدوارم سال آینده شرایطی به وجود بیاید که بتوانیم شاهد حضور تماشاگران در ورزشگاه باشیم.

 

بازیکنان ما توانمندی بالایی دارند

تراکتور بازیکنان بسیار توانمند و قوی و کادر فنی خیلی خوبی که دارد ولی ما شرایطی داریم که برایمان فرقی نمی کند تیم مقابل چه تیمی باشد. بچه هایمان در این دو بازی نشان دادند که توانمندی بالایی دارند و جایگاه شان این جا نیست. تیمی که در دو بازی مقابل گل گهر و آلومینیوم 28 ضربه کرنر داشته و دو دروازه بان تیم های حریف ما بهترین بازیکن زمین شده اند نشان می دهد که چقدر خوب است.

 

1628571

 

کاری به بازی های دیگر نداریم
امیدواریم که فردا با یک بازی تاکتیکی و منطقی برای سربلندی سایپا تلاش کنیم. کاری هم به بازی های دیگر نداریم. مطمئنا همه تمرکزمان روی بازی خودمان است. از هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه یک تشکر ویژه دارم که این دو هفته که من حضور داشتم، حمایت خوبی از بازیکنان داشتند و پشتوانه ما بودند. امیدواریم با این همدلی فردا سربلند باشیم.

 

فردا محکوم به برد هستیم

ما حدود 7 بازیکن اصلی مان از گذشته مصدوم بودند و به بازی نمی رسند. یک تعداد از بازیکنان مان هم که قبلا از تیم کنار گذاشته شده بودند آمادگی بدنی شان پایین آمده است. محروم هم نداریم و تحت هر شرایطی فردا محکوم به برد هستیم.

دیدگاه‌ها