کد خبر : 1771094 | 07 مرداد 1400 ساعت 18:56 | 13.5K بازدید | 2 دیدگاه

امید داریم اتفاقات فوتبالی در هفته پایانی رقم بخورد؛

فکری: امیدوارم نفت سال آینده در لیگ برتر باشد

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان ابراز امیدواری کرد که تیمش به واسطه پیروزی مقابل آلومینیوم اراک، بدون توجه به دیگر نتایج بقای خود در لیگ برتر را مسجل کند.

فکری: امیدوارم نفت سال آینده در لیگ برتر باشد

به گزارش "ورزش سه" پیش از انجام دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و آلومینیوم اراک در هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر، محمود فکری در نشست خبری حاضر شد و به اصحاب رسانه درباره بازی فردا گفت: ابتدا جا دارد به تیم آلومینیوم و مجموعه این باشگاه تبریک بگویم که در اولین سال حضورشان، آنها در این فصل نتایج خوبی کسب کردند و در جدول جایگاه خوبی دارند. با توجه به اینکه سال اول حضور آلومینیوم اراک در لیگ برتر بود، شاید بحث خودباوری و مشکلات باعث می‌شد که نتواند نتیجه بگیرد، اما آنها سال خوبی را پشت سر گذاشتند و امیدوارم با برنامه ریزی در سال‌های‌ آینده حرف‌های بیشتری را برای گفتن داشته باشد.

 

محمود فکری با اشاره به اتفاقات رخ داده در لیگ‌های پایین‌تر در هفته پایانی توضیح داد: فردا هفته پایانی لیگ است و همه اتفاقات از قهرمانی، کسب سهمیه و ماندن در لیگ برتر به هفته آخر کشیده شد؛ امیدوارم هفته پاکی پیش رو داشته باشیم و خدایی ناکرده اتفاقاتی که در لیگ دو و لیگ یک رقم خورد، در لیگ برتر رخ ندهد و هر تیمی که قهرمان می‌شود، سهمیه می‌گیرد یا در لیگ می‌ماند، به واسطه فوتبالی که بازی می‌کند به هدفش برسد و فوتبالی نتیجه بگیرد.

 

فکری درباره وضعیت نفت مسجدسلیمان افزود: تیم ما هم یکی از تیم‌هایی است که هم احتمال سقوط و هم شانس بقا دارد و این که دو امتیاز از رقیبانمان بیشتر داریم، شاید گول زننده باشد، اما امیدوارم بچه‌ها به این دو امتیاز توجه نکنند و با تمام وجود بازی کنند.

 

سرمربی نفت مسجدسلیمان در بخش پایانی صحبت‌های خود گفت: به امید خدا خوب، شرافتمندانه، باغیرت و مردانه بازی کنیم و تیم را در لیگ برتر نگه داریم و با با دست خودمان در لیگ برتر بمانیم؛ کار سختی است و دوست نداشتم به هفته آخر کشیده شود اما قسمت و تقدیر این است که کار به هفته آخر برسد و امیدوارم نفت مسجدسلیمان را فصل بعد هم در لیگ ببینیم.

دیدگاه‌ها