کد خبر : 1771097 | 07 مرداد 1400 ساعت 19:07 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

8 بازیکن را فردا برای دیدار با نفت نداریم؛

خرمگاه: می‌خواهیم فصل را شیرین تمام کنیم

مربی آلومینیوم اراک درباره وضعیت تیمش در لیگ بیستم اعلام کرد که آن‌ها شرایط خوبی داشتند اما اتفاقاتی با سرمنشا مشکلات داوری باعث به هم ریختن شرایط روحی و روانی بازیکنان شده است.

خرمگاه: می‌خواهیم فصل را شیرین تمام کنیم

به گزارش "ورزش سه" با توجه به محرومیت علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک، محمد خرمگاه دستیار او در نشست خبری پیش از بازی هفته پایانی مقابل نفت مسجدسلیمان حضور پیدا کرد؛ خرمگاه با تبریک عید سعید غدیرخم درباره دیدار فردای تیمش گفت: در روز سختی متاسفانه ما با آقای محمود فکری برخورد کرده‌ایم؛ همبازی و دوست قدیمی و مربی خوب تیم نفت مسجدسلیمان، امیدوارم که بازی خیلی خوب شود و بتوانیم نتیجه خوبی از این بازی کسب کنیم. ما بابت این بازی، 8 بازیکن‌مان را نداریم، بازیکنانی که تاثیرگذار در تیم‌مان بودند اما آن‌ها را در بازی‌های گذشته از دست دادیم.

 

وی افزود: 8 بازیکن نداریم اما جوانان خیلی خوبی داریم، بازیکنانی که می‌توانند جای خالی این بازیکنان را پر کنند. امیدوارم که بازیکنان جایگزین بهترین بازی‌شان را انجام بدهند و شرایطی را رقم بزنند که امید به خدا بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم و با برد بتوانیم لیگ را به پایان ببریم؛ متاسفانه در 4-5 بازی گذشته مشکلات عدیده‌ای که سر منشأ آن داوری بود، تیم ما را به هم ریخت، ما شرایط خیلی خوبی را داشتیم که می‌توانستیم در لیگ شرایط خوبی داشته باشیم اما متاسفانه کاری را با ما کردند که تیم‌مان از لحاظ روحی-روانی به هم ریخت و نتوانستیم به آن شرایطی که لیاقتش را داشتیم برسیم.

 

محمد خرمگاه ادامه داد: ناشکر نیستیم، ما اولین سالی است که در لیگ برتر حضور داریم و شرایط‌مان، شرایطی است که باید تثبیت شده باشد و امیدوارم که برای سال آینده یک نتیجه خیلی خوب و شرایطی رقم بخورد که لیاقت استان مرکزی و مردم خوب اراک باشد

 

مربی آلومینیوم درباره استفاده از بازیکنان جوان در مسابقه فردا مقابل نفت مسجدسلیمان گفت: همان‌طور که گفتم ما 8 بازیکن‌مان را نداریم، اگر که نمی‌خواستیم هم الان مجبور هستیم. اما واقعا باید این کار را می‌کردیم، چرا که به هر حال بازیکنانی که کمتر بازی کردند یا بازی نکرده‌اند، می‌خواهند خودشان را نشان بدهند که می‌توانند در آینده به ما کمک کنند و این مسئله در بازی گذشته هم توسط بازیکنان جوان انجام شد. امیدوارم که فردا روزی باشد که این بازیکنان‌مان بتوانند قشنگی‌های فوتبال را نشان بدهند و نتیجه‌ای کسب کنند که در خور نام فوتبال اراک باشد.

 

خرمگاه درباره غایبان آلومینیوم برای دیدار فردا توضیح داد: رامتین سلیمان‌زاده، حامد پاکدل، معین عباسیان، میثم مجیدی، محسن ربیع‌خواه، حسین پورحمیدی و شاهین توکلی را فردا به دلیل مصدومیت و محرومیت نداریم و این خیلی کار ما را سخت خواهد کرد اما امیدواریم به جوانانی که در تیم داریم که بتوانند فردا روز خیلی خوبی را داشته باشند.

دیدگاه‌ها