کد خبر : 1771108 | 07 مرداد 1400 ساعت 20:11 | 11.2K بازدید | 1 دیدگاه

در واکنش به گمانه‌زنی‌های جدید؛

جرارد و جانشینی کلوپ: به شایعات توجهی ندارم

استیون جرارد، اسطوره لیورپول و سرمربی تیم رنجرز، در واکنش به شایعاتی درباره جانشینی یورگن کلوپ، سرمربی قرمزها، گفت که فعلا از موقعیتی که دارد راضی است.

جرارد و جانشینی کلوپ: به شایعات توجهی ندارم

به گزارش "ورزش سه"، استیون جرارد هرگز پنهان نکرده که دوست دارد روزی به عنوان سرمربی لیورپول به آنفیلد بازگردد اما به نظر می رسد که آن روز به این زودی ها فرا نخواهد رسید.

استیون جرارد می گوید که بازگشت به لیورپول بخشی از برنامه هایش در آینده نزدیک نیست چرا که اسطوره قرمزها کاملاً به مسئولیت خود در باشگاه اسکاتلندی رنجرز متعهد است.

 

1494976

 

کاپیتان سابق انگلیس همچنان سوژه شایعاتی در رابطه با بازگشت به آنفیلد است، مخصوصا که قرارداد او در ایبروکس مطابق قرارداد یورگن کلوپ در آنفیلد است و هر دو نفر تا سال 2024 با باشگاه های خود به توافق رسیده اند.

همچنان گفته می شود که به زودی به جرارد فرصتی برای جانشینی مربی برنده لیگ برتر و چمپیونزلیگ در آنفیلد داده خواهد شد، اما اسطوره قرمزها در حال حاضر به این موضوع فکر نمی کند.

 

جرارد در پاسخ به سوالی درباره این شایعات به ESPN گفت: "من نمی توانم گمانه زنی رسانه ها درباره وضعیت خودم را کنترل کنم. من از این شایعات استقبال نمی کنم و به آنها دامن نمی زنم. تنها کاری که می کنم این است که روی کاری که در اینجا دارم تمرکز کنم و به خاطر مسئولیتی که دارم بسیار ممنون و مفتخرم.

اینجا بسیار خوشحالم، بارها این را گفته ام، رنجرز باشگاه بزرگی است، من اینجا جا افتاده ام، خوشحال هستم و می توانم به پیشرفت خود ادامه دهم و تلاش کنم تا این تیم را به جلو سوق دهم."

 

1300063

 

جرارد 41 ساله پیش از آنکه در سال 2018 هدایت رنجرز را بر عهده بگیرد، کار خود را با هدایت تیم آکادمی لیورپول آغاز کرد.

تاثیر جرارد در رنجرز فوق العاده بود و اوج پیشرفت آنها قهرمانی در لیگ برتر اسکاتلند در فصل 21-2020 بود.

جرارد از 170 بازی که هدایت رنجرز را بر عهده داشته 112 پیروزی به دست آورده و تنها 21 شکست را متحمل شده است، اما او می داند که باید همچنان پیشرفت کند و بهتر شود.

 

1628594

 

جرارد افزود: "من فکر می کنم در رنجرز شما همیشه در تلاش برای بازنویسی ماموریت هستید. از زمان ورود من به اینجا ما بسیاری از چالش هایی را که برای من، کادرفنی و بازیکنانم ایجاد شده بود، به اتمام رسانده ایم، اما اهداف در باشگاهی به موفقیت رنجرز، همواره در حال تغییر هستند.

ما موفقیت خارق العاده ای داشته ایم، سال گذشته تاریخ سازی کردیم، اما حالا موضوع این است که آن موفقیت را کناری بگذاریم و با تکیه بر آن به کارمان ادامه دهیم.

من فکر می کنم این شغل در هر فصل با فشار زیادی همراه است، مهم نیست که آیا موفق بوده اید یا نه. همیشه مواردی برای بهبود وجود دارد، شما همیشه خودتان را دوباره تنظیم می کنید و آماده می شوید تا دوباره شروع کنید. فشار هرگز تغییر نمی کند، من حس نمی کنم الان تحت فشاری متفاوت با فشاری که از روز اول حس کردم، هستم.

شغل من هر روز با این مسئولیت همراه است که سعی کنم این باشگاه را بهتر کنم و برای موفقیت تلاش کنم. ما هدف هایی را برای پایان فصل تعیین کرده ایم و آن این است که تلاش کنیم تا آنجا که می توانیم مقتدر باشیم و تا جایی که می توانیم به جام سال گذشته، جام اضافه کنیم."

 

 

 

دیدگاه‌ها