کد خبر : 1771117 | 07 مرداد 1400 ساعت 21:49 | 18.9K بازدید | 1 دیدگاه

بازگشت مدافع هلندی از مصدومیت؛

برنامه کلوپ برای تست فن‌دایک؛ بدو ویرژیل... بدو!

ویرژیل فن دایک، مدافع لیورپول، پس از مصدومیتی طولانی بالاخره قرار است در بازی دوستانه امشب قرمزها برابر هرتابرلین دقایقی را در زمین حضور پیدا کند.

برنامه کلوپ برای تست فن‌دایک؛ بدو ویرژیل... بدو!

به گزارش "ورزش سه"، مدتهاست که بسیاری از هواداران امیدوار و خوشبین لیورپول هر هفته انتظار بازگشت ویرژیل فن دایک را می کشند. خوشبین ترن هواداران قرمزها حتی انتظار داشتند که پس از تعطیلات کریسمس این مدافع هلندی به میادین بازگردد.

ویدیوهایی که فن دایک به صورت هفتگی از تمرینات بسیار پرانگیزه خود در شبکه های اجتماعی منتشر می کرد نیز بر این حدس و گمان ها می افزود و هواداران به خود می گفتند کسی که می تواند این کارها را بکند حتما خیلی زود به زمین بازی برمی گردد.

 

1537079

 

حقیقت اما این است که آن ویدیوها بیش از هر کس، برای روحیه دادن به خود فن دایک بود. برای بهبودی از مصدومیت شدید زانو که فصل را برای فن دایک خیلی زود به پایان رساند و حتی اجازه نداد این بازیکن ماه ها بعد در رقابت های یورو 2020 شرکت کند، او بیش از همه به این قوت قلب نیاز داشت که می تواند این مصدومیت را پشت سر بگذارد و بهتر و قدرتمندتر از همیشه بالاخره به بازی برگردد.

در طول فصل وحشتناکی که لیورپول پشت سر گذاشت بارها زمزمه هایی از بازگشت فن دایک به گوش رسید اما این شایعات هرگز رنگ حقیقت به خود نگرفت. با وجود اینکه لیست مصدومان قرمزها هفته به هفته طولانی تر شد، اما فشار به مدافع هلندی برای زودتر برگشتن به زمین بازی ریسک بسیار زیادی داشت.

 

1628615

 

لیورپول اکنون در اتریش اردوی پیش فصل خود را برپا کرده است و طبق خبرهایی که از کمپ قرمزها می رسد، وضعیت مصدومان این تیم و مخصوصا فن دایک بسیار امیدوارکننده است.

در بازی های تدارکاتی که تا امروز شاگردان کلوپ انجام داده اند، سرمربی آلمانی اجازه بازی به فن دایک را نداده است اما امشب و در بازی برابر هرتا برلین قرار است پس از ماه ها این بازیکن برای دقایقی در ترکیب لیورپول به میدان برود.

کلوپ گفته که وضعیت فن دایک در تمرینات بسیار خوب به نظر می رسد و او در تلاش است تا برای حضور در میدان از ابتدای فصل آماده شود، چیزی که به تک تک بازیکنان قرمزها روحیه ای مضاعف خواهد داد.

مخصوصا در حالی که جهان بیرون بر روی بازیکنان تازه خریداری شده تمرکز کرده بودند، تمرکز باشگاه لیورپول بر بازیکنانی بود که از پیش داشتند.

 

1628615

 

فن دایک، جو گومز و جوئل ماتیپ در ابتدای تمرینات پیش فصل در مراحل مختلفی از مصدومیت خود بودند و نمی توان به این وضعیت به عنوان یک مسابقه بین آنها و اینکه چه کسی می تواند زودتر به میدان بازگردد، نگاه کرد.

ماتیپ البته این کار را کرد و در حالی که شاید گومز هنوز یک هفته دیگر با آمادگی برای بازی فاصله دارد، به نظر می رسد که زمان به میدان رفتن فن دایک فرا رسیده است.

کلوپ مطمئناً او را برای این کار آماده کرده است و پپ لیندرس، دستیار سرمربی آلمانی، توضیح داده است که چطور کلوپ تصمیم گرفته است تا میزان دوندگی فن دایک در تمرینات را افزایش دهد.

لیندرس گفت: "ما هر بار اجازه می دهیم که گروهی که ویرژیل با آنها تمرین می کند بیشتر از همه بدوند. یورگن مدام در گوش من می گوید "دوباره تکرار کن! پپ بگذار ویرژیل بدود! بگذار ویرژیل بدود!"

تازه وقتی من و یورگن به خنده افتادیم بازیکنان متوجه شدند که آنها تنها گروهی هستند که مدام دارند در مسافت های 40 متری می دوند به جای مسافت های 10 متری!"

 

1628614

 

همه اینها به بازگشت فن دایک کمک خواهد کرد و افراد تیمی که با او تمرین می کنند احتمالاً چندان بدشان نمی آید که در کنار او بیشتر بدوند.

جای تاثیر و نفوذ مدافع میانی درخشان قرمزها فصل گذشته در آنفیلد به اندازه حضور تماشاگران، خالی بود. هرچند یکی یکی همه آنها در حال برگشتن هستند.

 

دیدگاه‌ها