کد خبر : 1771123 | 07 مرداد 1400 ساعت 22:38 | 22.4K بازدید | 3 دیدگاه

اگر لیاقتش را داشته باشیم به جایگاه چهارمی رسیم

نکونام: امیدوارم فردا پاک‌ترین روز فوتبال باشد

سرمربی فولاد خوزستان می‌گوید کسب سهمیه برای تیم ما به خودمان بستگی دارد، تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بتوانیم فردا نتیجه بگیریم.

نکونام: امیدوارم فردا پاک‌ترین روز فوتبال باشد

به گزارش ورزش سه، جواد نکونام امشب در نشست خبری پیش از بازی با پدیده اظهار کرد: شرایط تیم‌ها در جدول مشخص است یکسری از تیم‌ها برای قهرمانی دو تیم‌ برای قهرمانی تلاش می‌کنند، سه تیم برای کسب سهمیه و سه تیم برای ماندن در لیگ برتر رقابت می‌کنند، لیگ امسال به نحوی است روز آخر بازی‌ها برای همه تیم‌ها مهم شده است.


سرمربی تیم فوتبال فولاد در ادامه افزود: تعدادی از تیم‌ها شاید احتیاجی به امتیاز نداشته باشند اما برای حیثیت فوتبال ایران بازی می‌کنند و نیاز است که فوتبال پاکی را ارائه دهند. نیاز است همه تیم‌ها فوتبال پاک ارائه دهند تا هر تیمی به عنوانی که لیاقت دارد، برسد. از بالای جدول تا پایین جدول امیدواریم اتفاقاتی بیفتد بهترین روز فوتبال ایران باشد وامیدوارم فردا فوتبال پاکی از هر ۱۶ تیم ببینیم، کسب سهمیه برای تیم ما به خودمان بستگی دارد، تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بتوانیم فردا نتیجه بگیریم.


نکونام درخصوص بازی فردا مقابل پدیده عنوان کرد: گرچه برای بازی فردا همه‌چیز به خودمان بستگی دارد اما امیدوارم فردا تیم نساجی بازی خوبی را داشته باشد و نماینده سیرجان را متوقف کند و ما فردا بتوانیم اگر لیاقتش را داریم به جایگاه چهارم برسیم ولی تمام تمرکزمان روی بازی خودمان است.


سرمربی تیم فوتبال فولاد با تأکید بر اینکه پدیده تیم خوبی است، گفت: پدیده فوتبال خوبی را به نمایش می‌گذارد و از عقب زمین بازی‌سازی قابل‌توجهی دارند که واقعاً کمتر تیمی در ایران انجام می‌دهد و شکل خاصی بازی می‌کنند و نفرات خوبی دارند.


مربیان و بازیکنان پدیده دوستان من هستند و برای پدیده زحمت‌کشیده‌اند، تیمی هستند که برنامه‌ای که دارند را در زمین پیدا می‌کنند امیدوارم بتوانیم یک بازی خوبی را انجام دهیم و به نتیجه برسیم تا اگر لیاقتش راداریم جایگاه چهارم را تصاحب کنیم.


نکونام در پایان گفت: امیدوارم فردا همه تیم‌های لیگ و هم فوتبال ایران به خاطر اتفاقات پاکی که برای فوتبال ایران میفتد خوشحال باشد.

دیدگاه‌ها