کد خبر : 1771141 | 08 مرداد 1400 ساعت 07:18 | 22.5K بازدید | 0 دیدگاه

فصیحی اول شد و به دور مقدماتی صعود کرد

رقابت های دوومیدانی بازی های المپیک توکیو امروز با برگزاری مسابقه دوی ۱۰۰ متر زنان آغاز شد و تنها نماینده زنان ایران هم در گروه دوم مرحله پیش مقدماتی دوید.

فصیحی اول شد و به دور مقدماتی صعود کرد

به گزارش "ورزش سه"، فرزانه فصیحی در رقابت با ۸ دونده دیگر زمان 11.76 ثانیه را ثبت کرد و با قرار گرفتن در جایگاه اول گروه خود راهی مرحله مقدماتی شد.

 

 او که در دسته 2 با دونده‌های مالزی، کویت، گوام، اندونزیف لائوس، چین تایپه،نپال و عربستان در خط 3 این رقابت‌ها حضور داشت از همان ابتدا با استارتی دیدنی گوی سبقت را از حریفانش ربود و به‌سادگی از همان ابتدا آن‌ها را جا گذاشت.


این دونده از ساعتی دیگر در مرحله مقدماتی در دسته 3 با دونده‌های سیرالئون (اصلیتی آمریکایی)، آلمان، بارابادوس (اصلیت امریکایی)، امریکا، چین ایتالیا و زامبیا  به رقابت بپردازد.

 

1628663

 

 این در حالی است که در این گروه "اولیور جاویانه" از آمریکا رنک 8 جهان قرار دارد و رنک فصیحی 195 از تمام شرکت‌کننده‌ها پایین‌تر بود.

 

فصیحی از طریق سهمیه یونیورسالیتی به بازی های المپیک توکیو وارد شد تا دومین زن دونده تاریخ دوومیدانی ایران در المپیک باشد. سیمین صفامهر ۵۷ سال قبل و در المپیک ۱۹۶۴ توکیو در ماده دوی ۱۰۰ متر حضور در این بازی ها را تجربه کرد.

 

1628664

این مربوط به دسته بعدی است که فصیحی باید با این شرکت کنندگان به رقابت بپردازد.

دیدگاه‌ها