کد خبر : 1771147 | 08 مرداد 1400 ساعت 09:01 | 151.6K بازدید | 7 دیدگاه

احسان حدادی به فینال نرسید؛ والیبال باخت

روز هشتم المپیک؛ دختران پرامید و پرتابی کم جان

پرونده کاروان ایران در روز هشتم نیز بدون کسب مدال و با شکست تلخ تیم ملی والیبال بسته شد.

روز هشتم المپیک؛ دختران پرامید و پرتابی کم جان

به گزارش "ورزش سه"، بعد از گذشت 8 روز همچنان کاروان ایران به همان تک مدال طلای جواد فروغی در روز دوم المپیک توکیو دل بسته و دیگر نمایندگانی که در توکیو به مصاف رقبایشان رفته اند، نتوانستند به مدال دست پیدا کنند.


در روز هشتمی که نمایندگان ایران در رشته های مختلف در المپیک توکیو به رقابت پرداختند، فرزانه فصیحی در دوی 100 متر زنان و احسان حدادی در پرتاب دیسک به مصاف رقبای خود رفتند.


پرتابگر دیسک ایران که تا چندی قبل از او به عنوان شانس کسب مدال در المپیک یاد می شد، به خاطر مصدومیت های متوالی عملکرد مناسبی نداشت و به فینال نرسید.


فرزانه فصیحی هم در دور پیش مقدماتی توانست با اول شدن در گروه خود به دور مقدماتی المپیک توکیو راه پیدا کند، اما در دور بعدی در گروه خود آخر شد و نتوانست به نیمه نهایی برسد. 


همچنین هانیه رستمیان که دیروز در تپانچه 25 متر کار خود را آغاز کرده بود، امروز در بخش سرعت نیز حاضر شد و نتوانست جواز حضور در فینال را به دست بیاورد.


نازنین ملایی، پدیده ایرانی المپیک توکیو در رشته روئینگ هم امروز در فینال B به میدان رفت و با رکوردشکنی در رده یازدهم قرار گرفت.


پایان بخش عملکرد ورزشکاران ایرانی در روز هشتم هم شکست تیم ملی والیبال ایران برابر ایتالیا با نتیجه سه بر یک بود که کار صعود را به روز آخر و بازی با ژاپن کشاند.

 

والیبال:

 

17:37: تیم ملی والیبال ایران با وجود ارائه بازی نزدیک برابر ایتالیا در نهایت سه بر یک شکست خورد. این دومین باخت ایران در چهارمین بازی بود که کار شاگردان آلکنو را برای صعود به دور بعدی سخت کرد. حالا ایران محکوم به شکست دادن ژاپن در روز پایانی مسابقات این گروه است.

 

١۴:۵٢: تیم ملی والیبال ایران در یکی از حساس ترین دیدارهای خود از ساعت ١۵:١٠ به وقت تهران به مصاف ایتالیا می رود و فقط در صورت کسب پیروزی ٣-٠ صعود خود را قطعی خواهد کرد.


11:59: در دومین بازی این گروه لهستان ٣ بر صفر از سد ژاپن گذشت تا صدر جدول را در اختیار بگیرد. همچنین کار ژاپن با این باخت به بازی آخر برابر ایران کشیده شد.

 

1628844

 

٩:٣٠: در اولین بازی از گروه A مسابقات والیبال، امروز کانادا سه بر صفر از سد ونزوئلا گذشت. با این نتیجه ونزوئلا اولین حذف شده لقب گرفت و کانادا هم با کسب دومین برد خودش را بالا کشید

 

 

تیراندازی:
6:45: هانیه رستمیان با امتیاز ٢٨٨ به کار خود در بخش سرعت ماده ٢۵ متر تپانچه پایان داد. او در بخش دقت امتیاز ٢٨٩ را ثبت کرده بود و بدین ترتیب مجموع امتیارات او به عدد ۵٧٧  رسید. او از راهیابی به فینال باز ماند.

 

1628687

 

٧:١٧: با پایان دور مقدماتی هانیه رستمیان در مجموع در رده بیست و هشتم قرار گرفت.

 

 

دوومیدانی:

4:57: مسا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بقات دوومیدانی المپیک امروز آغاز شد و  در رقابت های پیش مقدماتی دوی ۱۰۰ متر، فرزانه فصیحی با حد نصاب۱۱.۷۶ ثانیه در گروه خود اول شد. در این مرحله سه گروه حضور دارند و بهترین رکورد ها راهی دور مقدماتی خواهند شد که فصیحی توانست این مجوز را کسب کند.

5:13: فصیحی بعد از پایان مسابقه پیش مقدماتی گفت: من از رکوردم راضی نبودم، چرا که ساعت ۹ دویدن خیلی زود است. با اینکه بدنم خواب نبود اما بیدار، بیدار هم نبود. گروه اول سخت تر بود. استرس نداشتم، راحت بودم. باید دید که در ادامه چه می شود. هیچ چیز تا ند‌وی مشخص نمی شود.

6:02: در ادامه رقابت‌های دوومیدانی المپیک ۲۰۲۰ و در ماده پرتاب دیسک احسان حدادی نماینده ایران در گروه A مسابقات به مصاف ۸ پرتابگر دیگر رفت. حدادی در  پرتاب‌هایی که داشت رکوردهای (۵۸.۴۸)، (۵۸.۹۸) را به ثبت رساند و با این نتیجه و کسب عنوان چهاردهمی از حضور در فینال بازماند.

 

1628685

 

6:53: فرزانه فصیحی از ساعت 7:30 به وقت تهران برای صعود به مرحله نیمه نهایی بار دیگر در خط استارت قرار می گیرد.

 

1628686

 

۵۵:٧: احسان حدادی بعد از ثبت نتیجه ضعیف در المپیک توکیو گفت: «اگر این آخرین المپیک من باشد، پس خیلی برایم بد تمام شد. فکر می کردم بالای ۶٢ متر پرتاب کنم.»

 

٨:٢٨: فرزانه فصیحی در مرحله مقدماتی روی خط استارت لاین ۲ دسته سوم با دونده های آلمان، باربادوس، امریکا، زامبیا، چین، ایتالیا، سریلانکا برای رسیدن به نیمه نهایی رقابت کرد، اما با رکورد ١١.٧٩ در گروه خود هشتم شد و از رسیدن به نیمه نهایی بازماند.

 

1628702

 

٩:٠٠: احسان حدادی در ماده پرتاب دیسک در نهایت و بعد از پایان مرحله مقدماتی با پرتاب ۵۸.۹۸ در رده ۲۶ قرار گرفت. ٣٢ نفر در این ماده حضور داشتند.

 

 

 

قایقرانی:
4:47: مرحله فینال روئینگ زنان در حالی سپری شد که نازنین ملایی در فینال B به آب زد. او که پیش از این با صعود به این مرحله رکورد جدیدی را در قایقرانی ایران به ثبت رسانده بود، با ثبت زمان 7:42.57 در رده یازدهم قرار گرفت. ملایی در فینال B با ورزشکارانی از کشورهای کانادا، هلند، آمریکا، ایرلند و یونان به رقابت پرداخت و پنجم شد.

 

1628689


در نتیجه کلی مسابقات نازنین ملایی عنوان تاریخی یازدهمی را کسب کرد. این بهترین نتیجه تاریخ قایقرانی ایران در ادوار المپیک است.


6:37: بعد از مسابقات فینال B رویینگ المپیک توکیو، افشین فرزام و نازنین ملایی مربی و قایقران ایرانی دیداری را با توماس باخ رئیس کمیته بین‌المللی برگزار کردند. درواقع توماس باخ از دو عضو دعوت کرد تا با آن‌ها دیداری داشته باشد. در این دیدار توماس باخ از حضور یک آسیایی دیگر به همراه چین در فینال A و B المپیک ابراز خوشحالی کرد. در پایان این دیدار باخ یک هدیه که ساعت مچی بود را به نازنین ملایی اهدا کرد.

 

1628688

دیدگاه‌ها