کد خبر : 1771156 | 08 مرداد 1400 ساعت 09:04 | 10.4K بازدید | 2 دیدگاه

به رغم شکست لیورپول؛

پیام احساسی فن‌دایک پس از بازگشت به زمین بازی

شب گذشته ویرژیل فن دایک و جو گومز، دو مدافع مصدوم لیورپول، پس از ماه ها دوری از میادین در یک بازی دوستانه برابر هرتا برلین به میدان رفتند.

پیام احساسی فن‌دایک پس از بازگشت به زمین بازی

به گزارش "ورزش سه"، ویرژیل فن دایک، مدافع هلندی لیورپول، پس از 9 ماه دوری از میدان به دلیل مصدومیت شدید زانو، شب گذشته بالاخره پیراهن قرمز را بر تن کرد و در دقایق انتهایی بازی دوستانه این تیم برابر هرتا برلین به زمین رفت.

فن دایک پس از این بازگشت که قرمزها ماه ها انتظارش را کشیده بودند در پیامی پراحساس خطاب به هواداران لیورپول و هم تیمی هایش نوشت که کار اینجا تمام نمی شود.

جو گومز، دیگر هم تیمی فن دایک، که او نیز از مصدومیت طولانی مدت مشابهی رنج می برد هم در این بازی به همراه مدافع هلندی به میدان رفت تا یورگن کلوپ در آستانه فصل جدید چشم انداز امیدوارکننده ای را پیش رو ببیند.

 

1628708

 

فن دایک پس از این بازی در توییتر خود نوشت: "285 روز پیش من سفر خود را برای بازگشت به بازی آغاز کردم. بازگو کردن اینکه چه احساسی دارم سخت است اما برای من مهم است که بگویم خوشحالم که از حمایت بسیاری از مردم فوق العاده برخوردار بودم.

جراح، فیزیوتراپ های من، مربیان و کارکنان که از روز اول در کنار من بوده اند. هم تیمی هایم به خاطر انرژی دادن به من و سربلند کردنم. طرفداران به خاطر عشق، حمایت و تشویقشان. و بیشتر از همه، خانواده ام، زیرا بدون آنها من هیچ چیز نبودم. سپاسگزارم.

کار حالا متوقف نمی شود. تازه شروع می شود. ما ادامه می دهیم! "

 

1628707

 

1628712

 

لیورپول 4-3 در این بازی شکست خورد و روی چهارم که در آخرین دقایق بازی به ثمر رسید ویرژیل فن دایک کاملا توسط بازیکن حریف کنار زده شد.

 

1628711

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، درباره بازگشت دو مهره دفاعی تیمش گفت: "احساس خوبی بود. بلافاصله خوب شروع کردند و معمولاً همه ما می دانیم که گل چهارم یک موقعیت واضح بود که به خوبی دیده شد و دفاع شد. اما همین است که هست.

من مطمئن نیستم... 260 و چند روز برای ویرژیل و همین حدودها برای جو، آنها فوتبال بازی نکرده اند، بنابراین بازگشت دوباره آنها بسیار خوب است. این اولین قدم بود و بسیار اهمیت داشت."

 

 

دیدگاه‌ها