کد خبر : 1771165 | 08 مرداد 1400 ساعت 09:49 | 17.7K بازدید | 2 دیدگاه

درگیری با مخیتاریان؛

په‌په در بازی دوستانه رم و پورتو دعوا به راه انداخت!

په‌په، مدافع پورتو، در بازی دوستانه این تیم برابر رم با هنریک مخیتاریان، ستاره رمی ها، درگیر شد اما در نهایت جریمه نشد و این بازیکن جالوروسی بود که کارت گرفت!

په‌په در بازی دوستانه رم و پورتو دعوا به راه انداخت!

به گزارش "ورزش سه"، درست است که هنوز در پیش فصل هستیم و این بازی ها همه دوستانه هستند، اما مشخص شد که تا وقتی که پای په‌په در میان است همیشه این احتمال وجود دارد که همه چیز بهم بریزد.

مدافع کهنه کار پرتغالی به خاطر نبردهای بدون توپ خود از جمله کوبیدن سر به حریفان و سبک قدرتمندانه تکل زدن هایش که اغلب بازیکن حریف را کله پا می کند، برای خودش شهرتی بهم زده است.

اکنون و پس از به راه انداختن یک درگیری گسترده در بازی دوستانه پورتو برابر رم، مشخص شده است که ستاره 38 ساله پورتو قصد ندارد تا رویکرد خود را حتی در بازی های غیر رسمی نیز تغییر دهد.

 

1628743

 

1628747

 

تیم ایتالیایی به دنبال کسب پنجمین پیروزی متوالی خود با هدایت ژوزه مورینیو، سرمربی جدید، بود که پیش از این در رئال مادرید بین سال های 2010 تا 2013 سابقه همکاری با په‌په را نیز داشت.

اما این بازی دوستانه درست بعد از ساعت یکباره به آشوب کشیده شد؛ همه چیز از آنجا شروع شد که پپه با آرنج به صورت هنریک مخیتاریان، که پاسی را از هم تیمی اش نیکولو زانیولو دریافت کرده بود، ضربه زد.

ستاره سابق آرسنال و منچستر یونایتد بلافاصله پس از دریافت این ضربه شدید به زمین افتاد، اما موفق شد په‌په را هم با خود به زمین بیندازد.

هم‌تیمی های په‌په خیلی زود دور مخیتاریان را گرفتند و بازیکنان رم نیز به این درگیری اضافه شدند. مخیتاریان که به شدت از حرکت په‌په عصبانی بود به سوی او هجوم برد اما در نهایت هر دو توسط داور بازی کنار کشیده شدند و مخیتاریان با وجود دخالت داور باز هم نتوانست عصبانیت خود را کنترل کند و با عصبانیت بر سر مدافع پورتو فریاد می زد.

 

1628744

 

1628742

 

در نهایت په‌په بدون دریافت کارت به دلیل نقشی که در بروز این درگیری داشت قسر در رفت و این مخیتاریان بود که به دلیل واکنشی که نشان داد کارت گرفت.

هشت دقیقه قبل از شروع این درگیری و در دقیقه 56 بازی جانلوکا مانچینی رم را 1-0 از حریف پرتغالی خود جلو انداخته بود اما تنها یک دقیقه مانده به پایان بازی ویتینها توانست کار را برای پورتو به تساوی بکشاند.

 

1628745

مورینیو با لبخند درگیری په‌په و مخیتاریان را تماشا می‌کرد


علی رغم پایان یافتن روند پیروزی های پیاپی، مورینیو و تیم رم در آستانه آغاز رقابت های سری آ در شرایط خوبی به نظر می رسند. رم یک بازی دوستانه دیگر برابر رئال بتیس نیز در پیش دارد.

 

دیدگاه‌ها