کد خبر : 1771167 | 08 مرداد 1400 ساعت 10:20 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

کریم بنزما یک هفته ای کرونا را شکست داد

به نظر می رسد کریم بنزما بعد از یک هفته امروز در تمرینات رئال مادرید حاضر خواهد شد.

کریم بنزما یک هفته ای کرونا را شکست داد

به گزارش "ورزش سه"، در تاریخ 23 جولای بود که باشگاه رئال مادرید اعلام کرد تست کرونای کریم بنزما مثبت شده و باید دوران قرنطینه را پشت سر بگذارد تا بعد از غلبه بر این ویروس دوباره به تمرینات رئال مادرید بازگردد.

 

حالا و یک هفته بعد از ابتلای کریم بنزما به کرونا، آخرین تست این بازیکن منفی اعلام شده و به نظر می‌رسد که او آماده خواهد بود که از امروز در تمرینات تیم کارلو آنچلوتی حاضر شود و خود را برای شروع رقابت‌های فصل 22-2021 آماده کند.

 

 

1603255

 

 

البته که بازگشت کریم بنزما به تمرینات رئال بهترین خبر ممکن برای کارلو آنچلوتی خواهد بود اما قدرت هجومی تیم کنونی او با دوره قبلی مربی گری اش در لوس بلانکوس تفاوت دارد. آنچلوتی در دوره اول سرمربیگری خود در رئال مادرید کریستیانو رونالدو را در اختیار داشت و از طرف دیگر گرت بیل نیز در بهترین دوران خود به سر می‌برد. با این حال به نظر می‌رسد که بنزما گزینه اول کارلو آنچلوتی برای خط حمله رئال مادرید خواهد بود مگر اینکه اتفاق خاص و دراماتیکی در نقل و انتقالات تابستانی رخ دهد.

 

گفتنی است کریم بنزما در سه فصل گذشته و بعد از جدایی کریستیانو رونالدو از رئال مادرید 87 گل برای این تیم به ثمر رساند و نمایش‌های فوق‌العاده او برای لوس بلانکوس باعث شده که در آستانه تمدید قرارداد تا سال 2023 قرار بگیرد که به نظر می رسد طی روزهای آینده به شکل رسمی اعلام خواهد شد.

دیدگاه‌ها