کد خبر : 1771169 | 08 مرداد 1400 ساعت 10:22 | 17.8K بازدید | 1 دیدگاه

حسینی و جامی که به استقلال بدهکار است

سنگربان استقلال که در بازی امروز به طور قطع درون دروازه تیمش قرار می گیرد، به دنبال هشتمین کلین شیت خود در این فصل است.

حسینی و جامی که به استقلال بدهکار است

به گزارش "ورزش سه"، استقلال امروز در آخرین بازی خود در رقابت های لیگ برتر، به مصاف سپاهان می رود. رشید مظاهری که در دو بازی گذشته تیمش درون دروازه قرار گرفته بود، در جدال امروز دو تیم غایب است تا حسینی فرصت این را داشته باشد در آخرین بازی لیگ نیز درون دروازه آبی پوشان قرار بگیرد.


حسینی که در دو بازی ابتدای فصل انتخاب محمود فکری برای حضور در دروازه بود، پس از شکست برابر فولاد جای خود را به مظاهری داد اما پس از دربی برگشت، توانست جایگاهش را درون دروازه استقلال پس بگیرد و در این راه نیز بسیار خوب و موفق ظاهر شد.


سنگربان آبی پوشان که در 7 بازی آخری که برای تیمش به میدان رفته موفق به ثبت 6 کلین شیت شده و به طور کلی در همه رقابت ها 7 کلین شیت داشته، امیدوار است بتواند در بازی با سپاهان به کلین شیت هشتم دست یابد. در صورتی که استقلال راهی دیدار فینال جام حذفی شود، حسینی می تواند حتی امیدوار باشد با بسته نگه داشتن دروازه اش در 3 بازی پیش رو، تعداد کلین شیت هایش را 2 رقمی کند.
استقلال 13 مرداد در دیداری حساس از مرحله نیمه نهایی جام حذفی به مصاف گل گهر می رود. اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، حسینی برای آن بازی نیز انتخاب نخست مجیدی است. به همین دلیل به نظر می رسد حتی اگر مظاهری نیز 4 کارته نمی شد، حسینی برای اینکه در جریان بازی قرار بگیرد، برابر سپاهان به میدان می رفت.

 

1628751


سنگربانی که فصل بدی را پشت سر می گذاشت، توانست در هفته های پایانی روحیه از دست رفته اش را بازیابد و جام قهرمانی حذفی که فصل قبل که به هواداران استقلال بدهکار است را به آنها بدهد. باید دید حسینی تا چه اندازه در رسیدن به اهدافش موفق خواهد بود.

 

دیدگاه‌ها