کد خبر : 1771173 | 08 مرداد 1400 ساعت 10:38 | 55.3K بازدید | 7 دیدگاه

شبیه سازی دیدار برابر گل گهر، با مهره های اصلی

ترکیب احتمالی استقلال برابر سپاهان

به نظر می رسد فرهاد مجیدی تقریبا با ترکیب اصلی خود برابر سپاهان به میدان برود تا بازیکنان این تیم خود را برای دیدار نیمه نهایی جام حذفی آماده کنند.

ترکیب احتمالی استقلال برابر سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، استقلال امروز در آخرین بازی خود در رقابت های لیگ برتر به مصاف سپاهان می رود. نتیجه این بازی برای آبی پوشان اهمیتی ندارد و حتی تصور می شد که برای اینکه شاگردان مجیدی جهت برگزاری بازی نیمه نهایی جام حذفی استراحت بیشتری داشته باشند، اما حرف های سرمربی استقلال در نشست خبری روز گذشته این مفهوم را داشت که او قصد دارد برای حفظ آمادگی تیمش، از ترکیب اصلی خود استفاده کند.

 

در هر صورت سیدحسین حسینی گزینه قطعی مجیدی درون دروازه است. مظاهری برای این بازی محروم است و حسینی نیز که گزینه اول مجیدی برای جام حذفی است، در دو بازی قبل روی نیمکت بود و از شرایط بازی دور شده است. به نظر می رسد حتی اگر مظاهری نیز محروم نبود، امروز حسینی درون دروازه قرار می گرفت تا دوباره و پس از پیروزی در دربی، در جریان بازی قرار بگیرد.

 

سیاوش یزدانی که در سفر به قائمشهر تیمش را همراهی نکرد، پس از استراحت به ترکیب تیم برمیگردد. او به همراه محمد دانشگر خط دفاعی تیمش را تشکیل می دهد. چنانچه محمدحسین مرادمند آسیب دیدگی را پشت سر گذاشته باشد او می تواند در کنار دو مدافع دیگر تیمش به میدان برود. اگر هم مجیدی نخواهد روی این بازیکن ریسک کند، محمد نادری می تواند سومین مهره خط دفاعی استقلال باشد.

متین کریم زاده در قائمشهر بازی فوق العاده ای را  از خود به نمایش گذاشت. او روی هر 3 گل تیمش نقش داشت و از آمادگی بسیار خوبی برخوردار است. ممکن است مجیدی برای ادامه این روند خوب کریم زاده، از او در جناح چپ استفاده کند. در سمت راست نیز موسوی غایب است و وریا غفوری تنها گزینه موجود است.

مسعود ریگی بازیکن باتجربه آبی ها، در این بازی با خط هافبک رقیب جدال سختی خواهد داشت و مجیدی از او می خواهد تا کمربند خط میانی استقلال را محکم کند. آرش رضاوند نیز در کنار ریگی به میدان می رود و فرشید اسماعیلی نیز آخرین هافبک آبی ها در بازی امروز خواهد بود.

در خط حمله نیز مهدی قایدی پس از یک جلسه غیبت، به مصاف سپاهان می رود. از بین آرمان رمضانی و ارسلان مطهری نیز یک نفر زوج باشوی کوچک را تشکیل می دهد. شاید برای استراحت بیشتر به مطهری، مجیدی از رمضانی استفاده کند.

 

 

ترکیب احتمالی استقلال مقابل سپاهان:
سیدحسین حسینی – سیاوش یزدانی – محمد دانشگر – محمد نادری – وریا غفوری – متین کریم زاده – مسعود ریگی – آرش رضاوند – فرشید اسماعیلی – مهدی قایدی – آرمان رمضانی

دیدگاه‌ها