کد خبر : 1771174 | 08 مرداد 1400 ساعت 10:41 | 133.2K بازدید | 10 دیدگاه

گزارش اتحادیه جهانی کشتی

تیلور، بزرگ‌ترین رقیب حسن یزدانی در راه تاریخسازی

اتحادیه جهانی کشتی در گزارشی از دیوید تیلور آمریکایی به عنوان جدی‌ترین رقیب حسن یزدانی در راه رسیدن به دومین طلای المپیک یاد کرد.

تیلور، بزرگ‌ترین رقیب حسن یزدانی در راه تاریخسازی

به گزارش "ورزش سه"، حسن یزدانی چهار سال پیش در ریو مدال طلا را از آن خود کرد و حالا یک بار دیگر و این مرتبه در توکیو به دنبال رسیدن به این مهم خواهد بود تا به اولین کشتی گیر ایرانی تبدیل شود که دو مدال طلای المپیک را به دست آورده است.
 
اما به نظر می‌رسد که مهمترین رقیب یزدانی در راه رسیدن به طلای المپیک کشتی گیر آمریکایی یعنی دیوید تیلور خواهد بود. برخورد احتمالی این دو ستاره دنیای کشتی به یکدیگر سومین تقابل آنها خواهد بود؛ جایی در هر دو جدال قبلی این تیلور بود که موفق به شکست حسن یزدانی شده است.

 

اولین دیدار یزدانی و تیلور به جام جهانی کرمانشاه برمی‌گردد که کشتی گیر آمریکایی که البته در آن زمان یک نام ناشناخته بود، موفق شد در مقابل چشم هزاران هوادار ایرانی حریف قدرتمند خود را شکست دهد. یک سال بعد تیلور در مسابقات جهانی ثابت کرد که پیروزی در کرمانشاه اتفاقی نبوده چرا که او موفق شد بار دیگر بر حسن یزدانی غلبه کند.

 

1628762

 

اما حسن یزدانی یک سال بعد توانست مدال طلای جهان را دوباره از آن خود کند. البته دیوید تیلور نتوانست در این رقابت‌ها به دلیل مصدومیت حضور پیدا کند و یزدانی به راحت ترین شکل ممکن مدال طلا را از آن خود کرد. با این وجود تقابل احتمالی یزدانی و تیلور در المپیک می تواند یکی از جذاب ترین مسابقات را در توکیو رقم بزند؛ رقابتی که در آن حسن یزدانی به دنبال انتقام جویی و کسب دومین طلای خود در المپیک و تیلور خواهان تداوم موفقیت مقابل کشتی گیر ایرانی خواهد بود.

دیدگاه‌ها