کد خبر : 1771175 | 08 مرداد 1400 ساعت 10:45 | 12.3K بازدید | 1 دیدگاه

یک روز پس از بازی با برنتفورد؛

9 تست مثبت؛ شیوع کرونا در اردوی منچستریونایتد

یک روز پس از بازی دوستانه منچستریونایتد برابر برنتفورد تست کرونای 9 تن از حاضران در اردوی این تیم مثبت شد تا برنامه‌های اوله‌گنار سولسشر، سرمربی شیاطین سرخ، بهم بریزد.

9 تست مثبت؛ شیوع کرونا در اردوی منچستریونایتد

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد پس از شیوع گسترده کرونا در کمپ این تیم مجبور شد تا بازی دوستانه خود برابر پرستون را لغو کند. گزارش شده است که 9 عضو این باشگاه به کرونا مبتلا شده اند.

روز چهارشنبه شاگردان سولسشر برابر حدود 30 هزار تماشاگر مشتاق در یک بازی دوستانه به مصاف برنتفورد رفتند و پس از این بازی تست کرونای صورت گرفته روی بازیکنان و اعضای یونایتد مشخص کرده که 9 نفر از کارکنان و بازیکنان به کرونا مبتلا شده اند.

 

1628766

 

بازیکنان پس از تساوی 2-2 برابر برنتفورد صبح روز پنجشنبه در زمین تمرین کرینگتون یونایتد حاضر شدند و به تمرینات معمول پرداختند.

اما پس از مشخص شدن نتیجه اولیه تست ها همگی به خانه و قرنطینه فرستاده شدند تا تست های دقیق تری روی آنها صورت بگیرد.

یونایتد قرار بود شنبه با پرستون بازی کند، اما اکنون مجبور شده است این بازی را لغو کند چرا که هواداران نیز قرار بود در این مسابقه حضور بیابند.

 

1628767

 

بازی دوستانه برنتفورد برابر وستهام نیز ممکن است لغو شود زیرا آنها هم مجبور شده اند تا از تمام بازیکنان و کارکنان خود تست کرونا بگیرند.

 

1628765

 

در بیانیه یونایتد آمده است: "حفظ پروتکل های امنیتی کووید برای ما در اولویت است. امروز به دنبال تست های معمول تیم اول، تعداد کمی از موارد مشکوک به مثبت را شناسایی کرده ایم. این امر منجر به قرنطینه شدن افراد در انتظار انجام آزمایشات بعدی شده است.

به عنوان یک اقدام پیشگیرانه بر اساس پروتکل های کووید ما این تصمیم دشوار را اتخاذ کردیم که در حال حاضر نمی توانیم شنبه این هفته بازی دوستانه مقابل پرستون نورث اند را انجام دهیم.

به خاطر ایجاد مزاحمت برای پرستون و ناامید کردن طرفداران متاسفیم. هرکدام از طرفداران منچستر یونایتد که بلیت این بازی را خریداری کرده اند به طور خودکار هزینه خود را پس می گیرند.

در این مرحله  ما انتظار ایجاد اختلال بیشتر در مسابقات آینده خود را نداریم، اما همچنان در این زمینه پروتکل های لیگ برتر را دنبال خواهیم کرد."

دیدگاه‌ها