کد خبر : 1771178 | 08 مرداد 1400 ساعت 10:58 | 47K بازدید | 1 دیدگاه

شروط کی روش برای حضور در عراق اعلام شد

رسانه های عراقی چهار شرطی که کارلوس کی روش برای حضور در تیم ملی این کشور اعلام کرده بود را منتشر کردند.

شروط کی روش برای حضور در عراق اعلام شد

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد احتمال حضور کارلوس کی روش در تیم ملی عراق در حال منتفی شدن است چرا که یک روز نیز از مهلت زمان اعلام شده توسط فدراسیون فوتبال عراق به این مربی برای پاسخ دادن به پیشنهاد فدراسیون فوتبال این کشور نیز گذشته است.


با این شرایط، صفحه توئیتری "معرض الکرة العراقیة" از چهار شرطی که کارلوس کی روش برای حضور بر روی نیمکت تیم ملی عراق اعلام کرده، رونمایی کرد. در حالیکه پیش از این عنوان شده بود کی روش دستمزدی بالغ بر دو و نیم میلیون دلار درخواست کرده، اما طبق ادعای این سایت، پیش قرارداد کی روش یک میلیون و 700 هزار دلار بوده است.


سرمربی سابق تیم ملی ایران برای قبول سکان هدایت عراق، درخواست کرده است که 500 هزار دلار را به صورت پیش پرداخت دریافت کند و حقوق ماهیانه او نیز با مبلغ 120 هزار دلار در هر ماه به او پرداخت شود. ضمن اینکه در صورت صعود به جام جهانی، او خواستار پاداش 300 هزار دلاری شده بود.

 

1628770


به هر حال عدنان درجال وزیر ورزش عراق اعلام کرده بود که تا روز پنج شنبه منتظر پاسخ کی روش می ماند و در غیر این صورت روز شنبه قراردادی را با سرمربی جدید تیم ملی این کشور به امضا می رساند. باید دید داستان نیمکت تیم ملی عراق به کجا ختم خواهد شد.

دیدگاه‌ها