کد خبر : 1771179 | 08 مرداد 1400 ساعت 11:00 | 25.2K بازدید | 3 دیدگاه

مجیدی اینگونه برای نبرد با ژنرال آماده می شود

فرهاد مجیدی و صالح مصطفوی که این روزها با استقلال نتایج خوب و قابل قبولی را کسب کرده اند، سودای قهرمانی در جام حذفی را دارند.

مجیدی اینگونه برای نبرد با ژنرال آماده می شود

به گزارش "ورزش سه"، دیدار امروز با سپاهان را می توان حساس ترین دیدار دوستانه برای فرهاد مجیدی نامید. دیداری که باعث خواهد شد شاگردان او به شکل جدی محک خورده و خود را برای بازی حساس نیمه نهایی جام حذفی و فینال احتمالی آماده کنند.


مجیدی که پس از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا رفته رفته اعضای کادرفنی اش را از دست داد و دور و بر او خلوت تر شد، با صالح مصطفوی ادامه داد و حالا تیم او هم زیبا بازی می کند و هم با بازیکنان ذخیره نیز نتایج بسیار خوبی را کسب می کند و استقلال را به تیمی تبدیل کرده که ذهنیتی برنده دارد.


شکل، ریتم، روند و روحیه مبارزه طلبی تیم فرهاد مجیدی با استقلال نیم فصل نخست قابل مقایسه نیست. این در حالی است که در زمان حضور مجیدی در استقلال، حاشیه ها، مشکلات، اختلافات و بی پولی ها بیشتر از نیم فصل اول بود ولی عزم و اراده ای جدی در او، دستیار و شاگردانش وجود دارد که آنها را به سمت پیروزی سوق می دهد.

 

1628771

 

1628773

 


مجیدی سال قبل تا آستانه کسب عنوان قهرمانی جام حذفی نیز پیش رفت ولی حاشیه های مدیریتی مانع از این شد او جام قهرمانی را بالای سر ببرد. تجربه سال قبل باعث شده تا او تیمش را تحت کنترل داشته باشد و به دور از حواشی، به سمت کسب جام پیش برود.


او و صالح مصطفوی به عنوان مغز متفکرهای استقلال، این روزها تیمشان خوب بازی می کند و تشنه پیروزی است. مجیدی در دیدار امروز نیز قصد دارد تا جایی که می تواند، دشواری های بازی با گل گهر را شبیه سازی کند و احتمالا در این بازی سنگین، به تعدادی از بازیکنان اصلی خود استراحت بدهد. بازیکنان جایگزینی که می دانند برای از دست ندادن شانس بازی در برابر گل گهر و یا فینال احتمالی، به درخشش در برابر سپاهان نیاز دارند.


هر چند که نتیجه این بازی برای آبی پوشان اهمیتی ندارد ولی این می تواند آخرین فرصت فرهاد برای پیدا کردن نقطه ضعف های تیمش قبل از بازی با استاد باشد. امیر قلعه نویی سه بار به شاگردش فرهاد مجیدی باخته و قصد ندارد در این زمینه باخت چهارم را نیز تجربه کند. فرهاد می تواند با بهره گیری کافی از جدال حساس امروز، تیمش را برای دیدارهای جام حذفی آماده کند تا به جامی که هواداران استقلال شایستگی آن را دارند، دست پیدا کند.

 

دیدگاه‌ها