کد خبر : 1771186 | 08 مرداد 1400 ساعت 11:24 | 25.2K بازدید | 0 دیدگاه

سیتیزن‌ها به جذب ستاره استون ویلا نزدیک شدند؛

سیتی-گریلیش؛ معامله‌ای که رکورد لیگ برتر را می‌شکند

منچسترسیتی به جذب جک گریلیش، ستاره استون ویلا، بسیار نزدیک شده است؛ معامله ای که در صورت قطعی شدن رکورد نقل و انتقالات در لیگ برتر را خواهد شکست.

سیتی-گریلیش؛ معامله‌ای که رکورد لیگ برتر را می‌شکند

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی بسیار به توافق با استون ویلا و جذب جک گریلیش نزدیک شده است. فابریزیو رومانو، خبرنگار متخصص در نقل و انتقالات، می گوید: "منچسترسیتی اکنون برای جذب جک گریلیش در مذاکره مستقیم با استون ویلاست. مذاکرات برای رسیدن به توافق ادامه دارد و دیگر چندان طولی نخواهد کشید. در روزهای آینده در این باره تصمیم گیری خواهد شد.

استون ویلا پیش از این به گریلیش قرارداد جدیدی پیشنهاد کرده است. آنها امیدوارند تا او را نگه دارند."

 

1628779

 

این خبر امروز پس از آن منتشر شد که اتلتیک اوایل این هفته اعلام کرد که قهرمانان لیگ برتر در حال مذاکره "نهایی" با استون ویلا و خود بازیکن در مورد "انتقالی بسیار پرهزینه" هستند که گفته می شود می تواند به 120 میلیون یورو هم برسد.

 

پپ گواردیولا، سرمربی سیتیزن ها، جک گریلیش را به عنوان یک بازیکن ارزشمند برای افزوده شدن به ترکیب تیم خود می داند مخصوصا که می تواند او را در خط میانی در کنار کوین دی بروین قرار دهد.

با وجودی که استون ویلا به گریلیش قرارداد جدیدی پیشنهاد داده است تا او را راضی به ماندن کند، روزنامه نگار پیت اورورک در این باره گفت: "آخرین چیزی که من شنیده ام این است که منچستر سیتی واقعا مطمئن است که می تواند این قرارداد را عملی کند. این احتمالا یک رکورد نقل وانتقالاتی جدید در لیگ برتر خواهد بود.

 

1604708

 

احتمالاً نزدیک به 120 میلیون پیورو برای گریلیش هزینه خواهد شد، اما با توجه به سیگنال هایی که سیتی دریافت می کند، آنها فکر می کنند این معامله می تواند انجام شود و نهایی خواهد شد و جک گریلیش برای شروع فصل جدید بازیکن منچستر سیتی خواهد بود."

 

این اولین بار نیست که یک بازیکن استون ویلا به آبی های منچستر می پیوندد؛ جیمز میلنر، گرت بری و فابیان دلف، نیز قبلا این کار را انجام داده اند.

 

با وجود حمایت وفادارانه هواداران ویلا و عشق و علاقه ای که به گریلیش نشان داده اند، این بازیکن ملی پوش انگلیسی بدون شک نخواهد توانست به آسانی پیشنهاد بازی برای پپ گواردیولا و تیم قهرمان لیگ برتر را رد کند.

دیدگاه‌ها