کد خبر : 1771196 | 08 مرداد 1400 ساعت 12:20 | 27.4K بازدید | 0 دیدگاه

از متن و حاشیه المپیک؛

ماجراهای ورزشکار استرالیایی پیش از رسیدن به فینال پرتاب دیسک

متئو دنی، ورزشکار استرالیایی، پیش از رسیدن به فینال رقابت های پرتاب دیسک در المپیک توکیو، ساعات پراضطرابی را سپری کرد؛ از مشکوک بودن به کرونا گرفته تا گم کردن مسیر!

ماجراهای ورزشکار استرالیایی پیش از رسیدن به فینال پرتاب دیسک

به گزارش "ورزش سه"، متئو دنی، ورزشکار استرالیایی، احتمالا پراسترس ترین 24 ساعت دوران حرفه ای خود را طی کرد تا به فینال پرتاب دیسک مردان در بازی های المپیک توکیو در روز جمعه رسید.

این ورزشکار 25 ساله روز پنجشنبه، هنگامی که کل تیم دو و میدانی استرالیا مجبور شدند به دلیل نگرانی در مورد شیوع کرونا در اتاق های خود قرنطینه شوند، مجبور شد ساعات پر اضطرابی را پشت سر بگذراد. ورزشکاران استرالیایی با سم کندریکس، ورزشکار آمریکایی شرکت کننده در رشته پرش با نیزه که تست کرونایش مثبت شده بود تماس داشتند.

تیم استرالیا کمی بعد پاک اعلام شد و دنی اجازه یافت تا در دور مقدماتی پرتاب دیسک روز جمعه در اولین روز مسابقات دو و میدانی در ورزشگاه توکیو به رقابت بپردزاد.

اما بعد از رسیدن دنی به استادیوم، در حالی که قرار بود در ساعت 9:45 صبح مسابقه اش شروع شود، ماجراهای بیشتری اتفاق افتاد.

 

1628800

 

دنی در این باره گفت: "داستان خنده دار این است که وقتی به مرحله مقدماتی رفتیم، من راه اشتباه را رفتم. من وارد ردیف بالایی شدم که جایگاه مربیان است، بنابراین مجبور شدم دوباره بدوم تا به جایگاه خودم برگردم.

کمی ترسیده بودم که نوبتم را از دست می دهم اما به موقع رسیدم."

 

او توانست نگرانی ها را پشت سر بگذارد و با پرتابی 65.13 متری در مکان چهارم فینال شنبه قرار گرفت.

 

دنی اولین بازیهای المپیک خود را در بازیهای ریو 2016 انجام داد اما نتوانست به فینال رقابت های پرتاب دیسک برسد. دو سال بعد او در پرتاب چکش موفق به کسب مدال نقره بازی های کشورهای مشترک المنافع شد.

 

اما این ورزشکار استرالیایی تمرکز خود را دوباره روی پرتاب دیسک برگرداند و در مسابقات جهانی 2019 در دوحه ششم شد و سال بعد دچار آسیب غضروف دنده شد.

دنی گفت: "به خصوص پس از رقابت های جهانی دوحه، انتظارات زیادی از جانب من وجود داشت.

این یک انتظار طولانی بود، بنابراین در نهایت اینکه بتوانم به میدان برگردم و کارم را در صحنه جهانی انجام دهم، بسیار عالی است."

دیدگاه‌ها