کد خبر : 1771200 | 08 مرداد 1400 ساعت 20:10 | 159.7K بازدید | 21 دیدگاه

ماشین جنگی یحیی علیه تارتار

ترکیب پرسپولیس برابر پیکان مشخص شد

در خوان پایانی لیگ پرسپولیس نمی‌خواهد ١۴ هفته صدرنشینی‌اش بی‌نتیجه بماند و دستش از قهرمانی کوتاه.

ترکیب پرسپولیس برابر پیکان مشخص شد

یه گزارش "ورزش سه"، یحیی گل‌محمدی و تیمش که در این فصل بیشترین مدت حضور در صدر را به خود اختصاص داده‌اند به دنبال این هستند تا نشان دهند بیش از هر تیم دیگری شایسته دستیابی به جام قهرمانی هستند.

 

آنها که در صورت رسیدن به قهرمانی فصل بیستم فوتبال ایران، برای پنجمین بار پیاپی جام را از آن خود خواهند کرد برای رسیدن به این عنوان تاریخی بیش از هر زمان دیگری انگیزه دارند.

 

یحیی گل‌محمدی که برای دومین جام پیاپی خود در این بازی خواهد جنگید، کمال کامیابی‌نیا و علی شجاعی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و دیگر بازیکنان تیمش در آمادگی رقابت برای جدال با پیکان قرار دارند.

حامد لک همانند دیدارهای قبلی بار دیگر در ترکیب اصلی حاضر خواهد بود. گلر سرخ‌ها که در اولین فصل حضورش در این تیم به قهرمانی سوپرکاپ دست یافته، امیدوار به قهرمانی لیگ است تا این افتخار را هم به کارنامه‌اش اضافه کند و به خوبی آگاه است که برای این مهم باید چشم به کلین شیت و موفقیت در این بازی داشته باشد و دروازه‌اش برای حریف به سادگی دست‌یافتنی نباشند. او در این فصل با کمک خط دفاعی فوق‌العاده تیمش شانزده کلین شیت به ثبت رسانده و باید دید برابر پیکان چه شرایطی خواهد داشت.

خط دفاعی پرسپولیس بدون تغییر نسبت به دیدار قبلی این تیم و با حضور فرشاد فرجی و محمد‌حسین کنعانی‌زادگان در قلب دفاعی و وحید امیری در سمت چپ و مهدی شیری در سمت راست به دنبال موفقیت در این بازی خواهد بود. در خصوص محمدحسین کنعانی‌زادگان شایعات زیادی شنیده می‌شود و باید دید این مدافع ملی‌پوش بعد از دو فصل حضور در این تیم به کارش به مقصد لیگ ستارگان قطر پایان خواهد داد یا خیر.

در خط میانی پرسپولیس احمد نوراللهی که در این فصل فراتر از ستاره ظاهر شده و با پاس گل و گل‌های خود نقش پررنگی در نتایج تیم داشته در کنار میلاد سرلک، امید عالیشاه و مهدی ترابی حاضر خواهند بود. احسان پهلوان برخلاف چند بازی قبلی نیمکت‌نشین شد تا عالیشاه با بازگشت به ترکیب اصلی، شانس رقابت برای پاس گل و صعود در جدول را نیز برای خو متصور باشد.

نمایش درخشان مهدی عبدی او را به ترکیب اصلی تیم بازگردانده تا گلزن شماره یک این روزهای پرسپولیس در این بازی چشم به دروازه پیکان داشته باشد و بار دیگر در قامت گلزن بازی‌های سرنوشت‌ساز سرخپوشان باید دید ظاهر می‌شود یا خیر. در کنار او هم شهریار مغانلو به میدان خواهد رفت. مهاجمی که در همین تیم پیکان ستاره شد و اکنون برابر تیم سابق خود قرار خواهد گرفت.

 

ترکیب پرسپولیس:


حامد لک
محمدحسین کنعانی‌زادگان
فرشاد فرجی
وحید امیری
مهدی شیری
میلاد سرلک
احمد نوراللهی
امید عالیشاه
مهدی ترابی
شهریار مغانلو
مهدی عبدی

 

دیدار دو تیم پرسپولیس و پیکان امشب از ساعت ٢١:١۵ در استادیوم شهدای شهرقدس برگزار خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها