کد خبر : 1771204 | 08 مرداد 1400 ساعت 13:15 | 32.9K بازدید | 2 دیدگاه

به دنبال تیمی دیگر باش

آب پاکی بنیتس روی خامس؛ با من هیچ شانسی نداری

کار خامس در اورتون تمام شده و او باید به دنبال تیمی دیگر برای فصل بعد باشد.

آب پاکی بنیتس روی خامس؛ با من هیچ شانسی نداری

ه گزارش "ورزش سه"، تابستان 2019 خامس رودریگز پس از اتمام قرارداد دو ساله و قرضی اش با بایرن، به رئال برگشت اما در فهرست فروش زیدان قرار گرفت.

ستاره کلمبیایی هر طور شده در رئال ماندنی شد ولی به فاصله یک سال از پایان قراردادش راهی اورتون شد. انتقالی که رایگان بود.

 

 

1614180

 

 

خامس زیر نظر کارلو آنچلوتی شروعی خوب داشت ولی یکی دو مصدومیت روند رو به رشد او را متوقف کرد. با پایان فصل، کارلتو پیشنهاد جانشینی زیدان در رئال را قبول کرد تا بار دیگر خامس را تنها بگذارد. اتفاقی مشابه، سال 2015 در رئال و سال 2017 در بایرن نیز برای خامس رخ داده بود.

رافا بنیتس چندی پیش هدایت اورتون را برعهده گرفت؛ کسی که سال 2015 نیز سرمربی خامس در رئال بود و زیر نظر او ستاره کلمبیایی دچار افت شد.

 

 

1623181

 

 

بنیتس سه روز پیش در جر یان یک مصاحبه و در مورد خامس گفت:« شرایط در ابتدای پیش فصل اصلا آسان نیست. من فکر می کنم شما می توانید ببینید که او در کار با توپ دارای کیفیت بسیار بالایی است اما از نظر آمادگی جسمانی وضعیتش به گونه ای نیست که ما انتظار داریم بنابراین احتیاج داشتن به زمان، امری طبیعی است.

در حال حاضر شما شرایط پیشرفت بازیکنان را می بینید اما با این وجود هیچ کس هم نمی‌تواند در مورد کیفیت خامس بحث کند.»

 

 

1628820

 

 

شب گذشته در برنامه ال چیرینگیتو ادو آگیره خبرنگار معروف و دوست صمیمی رونالدو و خامس ادعا کرد که بنیتس به خامس گفته است به وی نیازی ندارد و اگر در اورتون بماند، چندان فرصت بازی پیدا نخواهد کرد. پس از این گفت و گو خامس که خود تمایل زیادی برای ماندن نداشت، بیش از پیش مصر به جدایی است و ژرژ مندس ایجنت او از حالا جدی تر برای وی به دنبال تیم خواهد بود. باید دید مقصد بعدی خامس کجا خواهد بود.

 

 

دیدگاه‌ها