کد خبر : 1771205 | 08 مرداد 1400 ساعت 13:00 | 61K بازدید | 4 دیدگاه

رئال- امباپه؛ شمارش معکوس برای انتقال بزرگ(عکس)

مارکا مدعی شد شمارش معکوس برای انتقال احتمالی کیلیان امباپه به رئال مادرید آغاز شده است.

به گزارش "ورزش سه"، بحث در مورد آینده کیلیان امباپه به یکی از مهمترین مسائل نقل و انتقالاتی در فوتبال اروپا تبدیل شده است. ستاره فرانسوی تنها یک فصل دیگر با پاری‌سن‌ژرمن قرارداد دارد و هنوز تصمیم نهایی او برای آینده مشخص نیست و خودش هم اظهار نظر قطعی در این باره انجام نداده است. 

 

 

1628822

 

 

 گزارش ها در ماه های اخیر حاکی از آن بوده که امباپه چند پیشنهاد تمدید قرارداد پاری سن ژرمن را رد کرده و به نوعی علاقه ای به ماندن در پارک دو پرنس ندارد؛ از طرفی بر هیچ کس پوشیده نیست که این ستاره فرانسوی هدف اول نقل و انتقالاتی رئال مادرید محسوب می‌شود و بسیاری معتقد هستند که او دیر یا زود راهی سانتیاگو برنابئو خواهد شد. 

همچنین در روزهای گذشته رسانه‌های مختلف گزارش دادند که کیلیان امباپه به پاری سن ژرمن و مائوریسیو پوچتینو سرمربی این تیم خبر داده که قصد ندارد قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کند. در همین راستا مارکا صفحه اصلی امروز خود را به همین موضوع اختصاص داده و با تیتر "شمارش معکوس برای امباپه" تاکید کرده که ستاره فرانسوی به PSG اطلاع داده که تمدید نکند و احتمالاً می‌توانیم شاهد این موضوع باشیم که او در یک سپتامبر برای رئال مادرید بازی کند. همچنین لوس بلانکوس 200 میلیون یورو برای نقل و انتقالات در اختیار خواهد داشت.

دیدگاه‌ها