کد خبر : 1771206 | 08 مرداد 1400 ساعت 13:13 | 40.3K بازدید | 2 دیدگاه

سرمربی قبلی حریف ایران، دستیار سرمربی جدید شد

فدراسیون فوتبال لبنان تصمیم گرفت تا کادرفنی سابق تیم ملی این کشور را به عنوان دستیاران سرمربی جدید خود انتخاب کند.

سرمربی قبلی حریف ایران، دستیار سرمربی جدید شد

به گزارش "ورزش سه"، پس از راهیابی لبنان به مرحله پایانی مقدماتی جام جهانی 2022 قطر در منطقه آسیا، جمال طاها سرمربی تیم ملی این کشور از سمت خود کناره گیری کرد و فدراسیون فوتبال لبنان نیز ایوان هاسک را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کرد.

 

هاسک که چند روز پیش وارد بیروت شد، زمان زیادی برای شناخت و بالا بردن آمادگی تیم جدیدش ندارد و به همین دلیل فدراسیون فوتبال لبنان تصمیم گرفته است تا جمال طاها و اعضای کادرفنی پیشین تیم ملی لبنان که در مرحله قبلی مقدماتی جام جهانی هدایت این تیم را برعهده داشتند، به عنوان دستیاران ایوان هاسک انتخاب کند.

 

1628823

 

 

همچنین قرار است یاروسلاو وسلی مربی 43 ساله و اهل جمهوری چک که هموطن ایوان هاسک است، به عنوان دیگر دستیار سرمربی جدید لبنان، به کادرفنی او اضافه شود. علاوه بر جمال طاها، قرار است وسام خلیل و یوسف محمد دیگر اعضای کادرفنی قبلی تیم ملی لبنان، به عنوان دستیاران سرمربی جدید انتخاب شده و در سمت قبلی خود ابقا شوند.
علت این انتخاب ها، مدت زمان کم برای کادرفنی جدید در راه شناخت بازیکنان است و از آنجایی که جمال طاها و دستیاران او در کادرفنی سابق به شناخت خوبی از بازیکنان تیم ملی لبنان رسیده اند، برای کمک به ایوان هاسک به عنوان دستیار او انتخاب شده اند.

 

لبنان یکی از حریفان ایران در مرحله پایانی و مقدماتی جام جهانی است. آنها باید در پنجمین و آخرین بازی های دور رفت و برگشت به مصاف ایران بروند. دیدارهایی که در تاریخ های 20 آبان 1400 در بیروت و همچنین در 9 فروردین 1401 در تهران برگزار خواهند شد.

 

دیدگاه‌ها