کد خبر : 1771207 | 08 مرداد 1400 ساعت 13:16 | 18.6K بازدید | 0 دیدگاه

صالحی امیری: مربی خوب خارجی می‌خواهیم

رئیس کمیته ملی المپیک ظهر امروز با رئیس فدراسیون جهانی شنا و معاون فنی شورای المپیک آسیا دیدار و گفتگو کرد.

صالحی امیری: مربی خوب خارجی می‌خواهیم

به گزارش "ورزش سه"، سید رضا صالحی امیری در این دیدار درباره نتایج کاروان ایران نیز به صحبت پرداخت.

 

*طی 3 سال گذشته کمیته ملی المپیک توجه خوبی به فدراسیون‌های ورزشی شد
در این نشست رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان ابتدا گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های انجام‌شده طی ۳ سال گذشته ارائه داد و گفت: کمیته ملی المپیک در این مدت توجه خوبی به فدراسیون‌های ورزشی داشته و درخصوص نوسازی و تجهیز امکانات ورزشی، تاریخ شفاهی، راه‌اندازی موزه ملی ورزش و تندیس مدال‌آوران و تالار مشاهیر ورزش کشور و رونمایی از سردیس بسیاری از قهرمانان اقدامات خوبی انجام داده است.

 

 

*برای بازی‌های آسیایی سال بعد در رشته قایقرانی برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری کرده‌ایم
با حضور رضوانی در رأس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو شاهد زحمات بسیاری از سوی وی برای رشد این فدراسیون بوده‌ایم البته در رشته‌های دیگر هم اقدامات خوبی انجام‌شده در قایقرانی وضعیتمان خوب است که برای بازی‌های آسیایی سال بعد برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری کرده‌ایم تا مدال‌ها و عناوین بهتری نصیب کاروان ورزشی کشورمان گردد. هرچند در رشته‌های دیگری همچون دوومیدانی هم هزینه خوبی صورت گرفته است.

 

 

*در تکواندو هدفمان کسب طلا بود اما آسیب‌دیدگی ورزشکار کار را سخت کرد

صالحی امیری در پاسخ به سؤال مسلم درخصوص دلیل نتایج تیم تکواندوی ایران خاطرنشان کرد: درخصوص تکواندو باید بگویم در المپیک هدف‌گذاری طلا بود ولی آسیب‌دیدگی ورزشکار ما کار را کمی سخت کرد هرچند همان‌طور که خودتان می‌دانید المپیک سرشار از این تصاویر و اتفاقات است اما آنچه اهمیت دارد ما در حال رشد هستیم و بالطبع هم از سوی شورای المپیک آسیا و هم از سوی فدراسیون‌های جهانی نیاز به حمایت داریم.

 

*در رشته شنا درخواست مربی خوب خارجی داریم

به همین منظور در شنا درخواست مربی خوب خارجی داریم که بتواند سطح شنای ایران را تغییر دهد, چراکه می‌خواهیم با کمک شما، مربیانمان را به‌روز کنیم و مطمئناً دربازی‌های آسیایی بعد می‌توانیم نتایج قابل قبولی بگیریم چراکه شرایط ما در حال تغییر و رشد است و از فدراسیون جهانی انتظار حمایت داریم.

دیدگاه‌ها