کد خبر : 1771210 | 08 مرداد 1400 ساعت 13:38 | 23.5K بازدید | 1 دیدگاه

از متن و حاشیه المپیک؛

بایلز: شرکت در مسابقات با این وضع واقعا ترسناک است

سیمون بایلز، قهرمان ژیمناستیک آمریکایی، که از رقابت های تیمی و همه جانبه المپیک کناره گیری کرده بود، در اینستاگرام درباره وضعیت خود با فالوئرهایش صحبت کرد.

بایلز: شرکت در مسابقات با این وضع واقعا ترسناک است

به گزارش "ورزش سه"، سیمون بایلز، ژیمناست آمریکایی، که از مسابقات تیمی و همه جانبه زنان در بازی های توکیو کناره گیری کرد، امروز در شبکه های اجتماعی اشاره کرد که او در تمرینات با مشکل روبروست اما هیچ اشاره ای به اینکه آیا در سایر رقابت های فردی شرکت خواهد کرد یا نه، نکرد.

بایلز روز سه شنبه هنگامی که در ابتدای فینال رقابت های تیمی زنان تنها یک پرش خرک انجام داد و سپس از مسابقات کناره گیری کرد، جهان را در شوک فرو برد. او بعداً گفت که راه خود را در هوا گم کرده است. تیم آمریکا پس از کناره گیری بایلز مدال نقره گرفت.

بایلز با استناد به نگرانی های مربوط به سلامت روان، از رقابت های همه جانبه هم کنار رفت و به این ترتیب سونیسا لی، هم تیمی او، توانست مدال طلا را به دست بیاورد.

اکنون پرسش اصلی این است که آیا بایلز در مسابقات فردی در تیر، زمین، میله های غیرهمسطح و خرک که سهمیه آنها را کسب کرده، شرکت خواهد کرد یا خیر.

این مسابقات از یکشنبه با میله های غیرهمسطح و خرک آغاز می شوند.

 

1628827

 

بایلز در پاسخ به سوالات فالوورهایش در اینستاگرام، آنچه را که روز دوشنبه رخ داد مورد بحث قرار داد و گفت که حوادث عدم تمرکز، که او آن را "پیچ و تاب‌ها" نامید، از صبح روز بعد از کسب سهمیه های اولیه آغاز شد.

 

بایلز نوشت: "صادقانه بگویم این واقعا ترسناک است که در حالی که ذهن و بدنت با هم هماهنگ و سینک نیستند تلاش کنی حرکتی را اجرا کنی."

 

وی در پاسخ به این سوال که آیا در ابزار خاصی وضع بدتر است، گفت: "اتفاقاً ، هرگز قبلاً برای من این حس در میله ها و تیرها منتقل نشده بود، این مشخصا درباره حرکات روی زمین و خرک بود. ترسناک ترین ها.

اما این بار به معنای واقعی کلمه در هر رویدادی این حس وجود دارد. که افتضاح است... واقعا بد است."

 

بایلز درباره جزییات بیشتری صحبت نکرد اما گفت که اصلا مشخص نیست که چه زمانی این وضعیت برطرف می شود.

 

بایلز نوشت: "بعضی وقت ها مجبوری رسما روز به روز و حرکت به حرکت پیش بروی."

 

1628829

 

او همچنین از خودش برابر این اتهام که تسلیم شده دفاع کرد و نوشت: "اینجوری نبود که من یک نمایش بد داشته باشم و انصراف بدهم. من در طول دوران حرفه اییم نمایش های بد زیادی داشته ام و رقابت ها را به پایان رسانده ام.

من فقط آنقدر گمگشته بودم که امنیت خودم و مدال تیم به خطر افتاده بود. به همین دلیل دخترها پیشقدم شدند و در بقیه رقابت گل کاشتند و نقره بردند."

 

پس از رقابت تیمی، بایلز گفت که برای سلامتی جسمی و روانی خود باید عقب نشینی کند و درباره استرس روزهای اخیرش صحبت کرد.

بایلز گفت: "وقتی که مجبورید با ذهن خود بجنگید واقعا افتضاح است. می خواهید این کار را برای خودتان انجام دهید اما بیش از حد نگران آنچه دیگران می خواهند بگویند، دیگران فکر می کنند و اینترنت هستید."

 

 

دیدگاه‌ها