کد خبر : 1771212 | 08 مرداد 1400 ساعت 14:01 | 43.3K بازدید | 0 دیدگاه

انتقال ستاره ایتالیایی به یوونتوس قطعی شد؟

جیووانی کارنوالی، مدیر ساسولو، تایید کرد که مانوئل لوکاتلی دوست دارد راهی یوونتوس شود.

انتقال ستاره ایتالیایی به یوونتوس قطعی شد؟

به گزارش "ورزش سه"، مانوئل لوکاتلی در دو بازی ابتدایی ایتالیا در دور گروهی رقابت‌های یورو به عنوان بازیکن ثابت به میدان رفت و در غیاب مارکو وراتی توانست عملکرد قابل قبولی از خود ارائه دهد. او همچنین در فصل گذشته نمایش های فوق العاده ای در ترکیب ساسولو ارائه داد و همه این مسائل باعث شد که بسیاری از تیم‌های بزرگ اروپایی به جذب این بازیکن علاقه مند شوند. 

 

 

1561335

 

 

با این حال به نظر می‌رسد که لوکاتلی به یوونتوس بیش از هر تیم دیگری نزدیک شده است. در همین راستا جیووانی کارنوالی، مدیر ساسولو نیز از علاقه این ستاره ایتالیایی به حضور در یوونتوس خبر داده و می‌گوید: "ما امروز با یوونتوس مذاکره خواهیم کرد. البته هنوز مشخص نیست که با یکدیگر ملاقات حضوری هم داشته باشیم اما تماس‌های تلفنی در جریان خواهد بود. همچنین با آرسنال و یک تیم دیگر انگلیسی نیز مذاکره کرده‌ایم اما باعث خوشحالی ما خواهد بود که لوکاتلی به کار خود در ایتالیا ادامه دهد. 

باید ببینیم که چه اتفاقی رخ می‌دهد اما می‌توانم بگویم که خود این پسر هم دوست دارد به یوونتوس برود. با این حال اگر چند باشگاه دیگر نیز پای میز مذاکره بیایند او هم باید همه شرایط را بررسی کند چرا که معلوم نیست پیشنهاد یوونتوس برای ما راضی کننده باشد‌. در این بین هر سه ما یعنی ساسولو لوکاتلی و یوونتوس باید راضی باشند در غیر این صورت ممکن است حتی او در جمع ما باقی بماند. نهایتا باید راهی برای این مسئله پیدا کنیم."

دیدگاه‌ها