کد خبر : 1771214 | 08 مرداد 1400 ساعت 13:57 | 17.2K بازدید | 7 دیدگاه

طی سه فصل حضور خیره کننده؛

نیازمند و رکورد فوق‌العاده‌ای که حفظ شد

دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان امروز در شرایطی آخرین بازی خود را برای این تیم انجام می دهد که طی 3 سال حضور حتی یک بازی رسمی را نیز از دست نداده است!

نیازمند و رکورد فوق‌العاده‌ای که حفظ شد

به گزارش "ورزش سه"، پیام نیازمند اولین خرید امیرقلعه نویی پس از قبول هدایت سپاهان بود و این یکی از مهم ترین اقدام های این مربی برای بازسازی سپاهانی بود که در لیگ هفدهم با رتبه نازل چهاردهم فصل را تمام کرده بود.


نیازمند که با درخشش در ترکیب پیکان در لیگ هفدهم توانسته خودش را به فوتبال ایران معرفی کند، در لیگ هجدهم خیلی زود توانایی های خود را نشان داد و در تمام 30 بازی لیگ و جام حذفی که سپاهان درنهایت در نیمه نهایی مغلوب پرسپولیس شد، حضور داشت. او در لیگ نوزدهم همین درخشش را ادامه داد و توانست رکورد بیشترین دقایق گل نخوردن را از سید حسین حسینی گلر استقلال که در لیگ هفدهم این رکورد را به نام خودش کرده بود، بگیرد. او در لیگ نوزدهم هم در تمامی بازی های سپاهان در لیگ و جام حذفی حاضر بود.
سرانجام در لیگ بیستم هم نیازمند علی رغم حرف و حدیث های زیادی که در مورد انتقالش به فوتبال پرتغال وجود داشت، این درخشش و عملکرد فوق العاده را ادامه داد و در سایه همین درخشش توانست بیشترین کلین شیت تاریخ باشگاه سپاهان را در واپسین هفته های سومین سال حضورش از رحمان احمدی مربی گلرهای کنونی سپاهان بگیرد و به نام خودش بزند و باز هم در تمامی بازی های لیگ و جام حذفی حضور داشت.


نیازمند روز چهارشنبه آخرین تمرین خود را  در مجموعه باغ فردوس، جایی که سه سال خانه او شده بود، انجام داد و در روزی که همسر و پدر و مادرش نیز در تمرین حضور پیدا کرده بودند، وداعی احساسی با مجموعه باشگاه سپاهان و افرادی داشت که سه سال هر روز آنها را ملاقات می کرد.

 

1627259

پیام نیازمند در آخرین هفته های لیگ 20 توانست با ثبت 45 کلین شیت، از رحمان احمدی که پیش تر 44 کلین شیت طی دوران حضورش در جمع طلایی پوشان رقم زده بود، عبور کند و از این حیث بهترین گلر تاریخ سپاهان شود.


این دروازه بان امروز نیز مقابل استقلال به میدان خواهد رفت تا رکورد استثنایی حضور در تمامی بازی های سپاهان طی سه سال اخیر را ثبت کرده باشد؛ دروازه بانی که در این مدت نه محرومیت و نه مصدومیت و نه تصمیم های فنی نتوانست او را از رسیدن به ترکیب اصلی بازدارد و امشب با هر عملکردی که مقابل آبی پوشان پایتخت داشته باشد، سرافرازانه به حضورش در سپاهان خاتمه می دهد و از فصل آینده ماجراجویی جدیدش در فوتبال پرتغال و تیم پورتیموننزه را با پشتوانه سه سال عملکرد خیره کننده در سپاهان آغاز خواهد کرد.

 

1627266

نیازمند همچنین در این مدت توانست با 91 حضور پیاپی رکورد مهدی رحمتی که پیش از این در 90 بازی حضور متوالی داشت را بشکند.

دیدگاه‌ها