کد خبر : 1771221 | 08 مرداد 1400 ساعت 14:32 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

قهرمانی نونهالان سپاهان یک روز پیش از پایان لیگ

تیم نونهالان سپاهان یک روز پیش از پایان لیگ برتر با شکست آکادمی کیا قهرمان لیگ برتر نونهالان کشور شد.

قهرمانی نونهالان سپاهان یک روز پیش از پایان لیگ

به گزارش "ورزش سه"، یک روز پیش از پایان لیگ برتر دیدار پایانی لیگ برتر نونهالان کشور بین تیم های سپاهان و آکادمی کیا در استادیوم صفائیه اصفهان برگزار شد. این بازی در وقت با نتیجه 3-3 پایان یافت اما در ضربات پنالتی تیم سپاهان بهتر عمل کرد و با نتیجه 4-3 پیروز شد تا به عنوان قهرمانی این مسابقات دست پیدا کند. نکته جالب اینکه پیش تر در فینال لیگ برتر نوجوانان کشور تیم ذوب آهن – سپاهان را شکست داد و به عنوان قهرمانی این مسابقات دست پیدا کرد.

حضور تیم آکادمی کیا در فینال لیگ برتر نونهالان کشور اگر چه با شکست این تیم همراه بود اما نشان می دهد آکادمی کیا سرمایه گذاری قابل توجهی در فوتبال پایه داشته است. پیش از این تیم نوجوانان آکادمی کیا هم در مسابقات لیگ برتر نوجوانان تهران به عنوان قهرمانی دست پیدا کرده بود. هر چند این قهرمانی با رای کمیته انضباطی نقض و استقلال به عنوان قهرمانی این مسابقات دست پیدا کرد.

 

سپاهان هم از جمله تیم هایی است که در رده های پایه فعالیت حرفه ای و اصولی دارد. قهرمانی تیم نونهالان این باشگاه در لیگ برتر و حضور تیم نوجوانان در بازی پایانی لیگ برتر نوجوانان کشور موید این مطلب است. هر چند باید به این نکته مهم اشاره کرد در فوتبال حرفه ای و در رده های پایه کشف استعدادها و سازندگی مهمتر از کسب عنوان قهرمانی است.

دیدگاه‌ها