کد خبر : 1771227 | 08 مرداد 1400 ساعت 15:37 | 23.4K بازدید | 2 دیدگاه

حریف استقلال دست به دامن ایجنت رونالدو شد

باشگاه الهلال عربستان برای توافق با وست برومویچ و خرید ماتیوس پریرا، از خورخه مندس مدیربرنامه های رونالدو درخواست کمک کرد.

حریف استقلال دست به دامن ایجنت رونالدو شد

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه الهلال قصد جدی برای به خدمت گیری متئوس پریرا بازیکن تیم وست برومویچ دارد ولی مبلغ درخواستی باشگاه انگلیسی بسیار بالاتر از رقم عربستانی هاست و به همین دلیل مذاکرات دو طرف به بن بست رسیده است اما با این وجود، مدیران الهلال راهکار جدیدی را مدنظر قرار داده اند.


روزنامه الاقتصادیة عربستان نوشت که مدیران الهلال بر سر مبلغ انتقال متئوس پریرا و مکانیزم پرداخت آن با طرف مقابل به مشکل خورده اند و به همین دلیل از لئوناردو ژاردیم سرمربی پرتغالی خود درخواست کرده اند تا با خورخه مندس مدیربرنامه معروف و هموطن او تماس گرفته تا این ایجنت بتواند گره از مشکلات الهلال و وست برومویچ باز کند.


خورخه مندس که مدیربرنامه کریستیانو رونالدو فوق ستاره یوونتوس است، علاوه بر او چند موکل معروف دیگر در دنیای فوتبال دارد که از جمله آنها می توان به ژوزه مورینیو، دیگو سیمئونه، آنخل دی ماریا، داوید دخیا و خامس رودریگز اشاره کرد.


مندس با باشگاه انگلیسی رابطه خوبی دارد و الهلالی ها به این نتیجه رسیده اند که او می تواند گره مشکلات آنها با وست برومویچ را باز کند و متئوس پریرا گزینه مدنظر ژاردیم را به عربستان بیاورند. باید دید مندس می تواند دیدگاه ها و نظرات دو باشگاه را به یکدیگر نزدیک کند و این انتقال سرانجام شکل می گیرد یا خیر.


الهلال حریف استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیاست. آنها پیش از این موسی مارگا از پورتو را به خدمت گرفتند. دیدار دو تیم در تاریخ 22 شهریور در استادیوم زعبیل ورزشگاه خانگی الوصل در امارات برگزار می شود.

دیدگاه‌ها