کد خبر : 1771228 | 08 مرداد 1400 ساعت 15:45 | 21.9K بازدید | 1 دیدگاه

در انتظار سومین گل فصل در آزادی؛

امید-وریا؛ یک بازی جنجالی دیگر

امید نورافکن بی شک انگیزه بالایی در مصاف با استقلال خواهد داشت.

امید-وریا؛ یک بازی جنجالی دیگر

به گزارش "ورزش سه"، یکی از دو مسابقه‌ای که امشب در چارچوب هفته پایانی مسابقات لیگ بیستم برگزار خواهد شد، به میزبانی استقلال در آزادی برگزار می شود و  این مصافی دوباره میان امید نورافکن و هم تیمی های سابقش و به خصوص وریا غفوری است که دوباره مقابل هم قرار خواهند گرفت.


نورافکن سال گذشته در ابتدای فصل پس از انتقال ناموفق به فوتبال بلژیک، عضو سپاهان شد و نمایش های موفق داشت تا به تیم ملی هم دعوت بشود. او در این فصل به دفاع چپ بازگشته؛ یعنی همان پستی که روزهای اول حضورش در استقلال در آن بازی می کرد و بار دیگر در روز غیبت احمد موسوی دوئل های جالب توجهی با وریا غفوری هم بازی و کاپیتان سابقش خواهد داشت. او حتی چندین مرتبه با غفوری برخورد داشت که این درگیری ها اصلا دوستانه نبودند.


مدافع سابق استقلال یکی از بازیکنانی به شمار می رود که مدیران این باشگاه او را به راحتی از دست داده اند. نورافکن فصل گذشته و در آخرین ثانیه های بازی رفت نیز موفق به گلزنی مقابل تیم سابقش شد و خوشحالی‌ای که داشت، سبب شد تا هواداران استقلال نسبت به رفتار او واکنش منفی داشته باشند.


این بازیکن در آخرین دیدار فصل بار دیگر در شرایطی به استادیوم آزادی باز خواهد گشت که با توجه به گل فوق العاده ای که در مصاف با ذوب آهن ثبت کرد، انگیزه بسیار بالایی دارد و امیدوار است سومین گل فصلش در ورزشگاه  آزادی رقم بخورد.

دیدگاه‌ها