کد خبر : 1771235 | 08 مرداد 1400 ساعت 16:21 | 9.8K بازدید | 1 دیدگاه

هافبک آرسنال و علاقه به جالوروسی؛

چه مانعی بر سر پیوستن ژاکا به رم وجود دارد؟

گرانیت ژاکا، هافبک آرسنال، در چندین مورد اشاراتی به اینکه می خواهد به ژوزه مورینیو در رم بپیوندد کرده، اما چه چیزی سد راه این انتقال شده است؟

چه مانعی بر سر پیوستن ژاکا به رم وجود دارد؟

به گزارش "ورزش سه"، ماه هاست که گمانه زنی هایی در ارتباط با انتقال گرانیت ژاکا از آرسنال به رم مطرح است و این هافبک سوییسی نیز اشاراتی به تمایل خودش به پیوستن به جالوروسی و کار با ژوزه مورینیو، سرمربی این تیم، کرده است. اما رم هنوز نتوانسته با توپچی ها به توافق برسد.

باشگاه ایتالیایی چند هفته ای است که در مراحل پایانی مذاکره با توپچی ها به سر می برد اما دو طرف هنوز نتوانسته اند بر سر رقم قرارداد این بازیکن به توافق برسند.


1628863

 

اسکای اسپورت ایتالیا و گاتزتا دلو اسپورت گزارش کرده اند که رم برای ژاکا قراردادی با 15 میلیون یورو پاداش در نظر دارد، اما آرسنال حداقل 20 میلیون یورو می خواهد. طبق گزارش گاتزتا دلو اسپورت قیمت درخواست شده توپچی ها دقیقا 23 میلیون یورو است.

 

رم قبلاً با کاپیتان سوئیس به توافق شخصی رسیده است و انتظار می رود ژاکا قراردادی 4 ساله و به مبلغ سالانه 2.5 میلیون یورو امضا کند. او مدتی پیش به توپچی ها اطلاع داده که می خواهد به رم برود.

 

1628861

 

ژاکا همچنین در شبکه های اجتماعی اشارات بسیاری به علاقه اش به رم کرده و تقریباً تمام پست های اینستاگرامی ژوزه مورینیو در این تابستان را لایک کرده است.

 

بر هیچ کس پوشیده نیست که ژاکا می خواهد به رم بپیوندد، اما جالوروسی ممکن است به بیش از چند لایک در شبکه های اجتماعی برای متقاعد کردن توپچی ها نیاز داشته باشد.

 

 

دیدگاه‌ها