کد خبر : 1771245 | 08 مرداد 1400 ساعت 17:53 | 11.7K بازدید | 0 دیدگاه

"آرسنال یکی از بهترین‌های جهان است"

گابریل مارتینلی: می‌خواهم با برزیل قهرمان المپیک شوم

گابریل مارتینلی، مهاجم برزیلی آرسنال، می گوید که به عنوان یک برزیلی رویایش قهرمانی با برزیل در جام های مختلف و پیش از همه در المپیک توکیو است.

گابریل مارتینلی: می‌خواهم با برزیل قهرمان المپیک شوم

به گزارش "ورزش سه"، گابریل مارتینلی با وجود اینکه توپچی ها زیر نظر میکل آرتتا همچنان مشکلاتی در جهت  رسیدن به ثبات دارند، جسورانه ادعا کرده است که آرسنال "یکی از بهترین های جهان" است.

مسئله نداشتن ثبات در سالهای اخیر برای غول های شمال لندنی تبدیل به مشکل اصلی شده است و آرسن ونگر و اونای امری در دوران خود روی نیمکت این تیم مشکلات مشابهی را متحمل شدند.

با این حال یک تیم جوان در استادیوم امارات در حال جمع شدن است و مارتینلی، مهاجم 20 ساله برزیلی توپچی ها، منتظر است تا این تیم جوان تمام پتانسیل های خود را در زمین ارائه دهد.

 

1628877

 

مارتینلی درباره امیدهایش برای فصل 22-2021 به UOL گفت: "من پنج ماه را به خاطر مصدومیت از دست دادم اما فکر می کنم که در پایان خوب کار کردیم. ما یکی از بهترین فصل ها را بعد از کریسمس در لیگ داشتیم.

این یک تیم جدید است که مربی جدیدی هم دارد اما همین الان هم تجربه کسب کرده است، با توجه به این موضوع من آرسنال را یکی از بهترین ها در جهان می دانم.

ما در پایان فصل بازی های خوبی داشتیم، بازیکنان اعتماد به نفس دارند بنابراین باید سعی کنیم و دوباره به همان مسیر برویم. پس نیاز داریم که فصل را خوب شروع کنیم."

آرسنال در پایان فصل گذشته تنها توانست رده هشتم را به دست بیاورد و به این ترتیب از کسب سهمیه  لیگ اروپا نیز باز ماند.

مارتینلی امیدوار است که پس از 48 بازی که در طول فصل پیش برای آرسنال انجام داده است، در این فصل زیر نظر آرتتا نقش پررنگ تری در تیم بر عهده بگیرد.

 

1628880

 

ستاره جوان برزیلی امیدوار است که یافتن جایگاهی ثابت در تیم باشگاهی اش به او کمک کند تا در تیم ملی برزیل در رقابت های جام جهانی 2022 قطر برای خود جایی بیابد.

 

مارتینلی که در حال حاضر مدال طلای بازی های توکیو را نشانه رفته است، در این باره گفت: "من برزیلی هستم و رویای من بازی کردن برای برزیل و بردن عناوین قهرمانی است؛ کوپا آمه ریکا، جام جهانی، همین الان مدال طلای المپیک. من می خواهم با تیم ملی عناوین قهرمانی ببرم.

بازی کردن برای برزیل در رقابت های المپیک یک رویاست. ما در المپیک قبلی قهرمان شدیم و با این مسئولیت به اینجا آمدیم که خوب بازی کنیم. من از اینجا بودن بسیار مفتخرم و به خود می بالم و مشتاق بازی کردن هستم."

دیدگاه‌ها