کد خبر : 1771252 | 08 مرداد 1400 ساعت 18:27 | 66.3K بازدید | 2 دیدگاه

حامد لک برعکس تمام پیش‌بینی‌ها

دروازه‌بان پرسپولیس سه اخطاره نشد و خود را به هفته پایانی لیگ برتر رساند.

حامد لک برعکس تمام پیش‌بینی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، حامد لک امشب بیست و نُهمین بازی فصل خود را مقابل پیکان برگزار می‌کند که حضور در این مسابقه با یک اتفاق مثبت هم برای دروازه‌بان سرخ‌پوشان پایتخت همراه است؛ اینکه او بدون محرومیت آماده انجام این دیدار خواهد بود.

 

دروازه‌بان با تجربه پرسپولیس در صورتی که طی مسابقات اخیرشان یک کارت زرد دیگر دریافت می‌کرد، بخاطر محرومیت هفته‌های حساس پایانی فصل را از دست می‌داد ولی او بدون دریافت اخطار خود را به همه بازی‌ها رساند.

 

حامد لک یکبار در هفته نُهم لیگ برتر بخاطر ۴ کارته بودن مقابل مس رفسنجان غایب بود که همین اتفاق با انتقاداتی از او برای دریافت اخطار به دلیل اتلاف وقت همراه شد، اما این دروازه‌بان پس از آن مقطع و طی ۲۱ هفته اخیر لیگ برتر شرایطی برای خود به وجود نیاورد تا دوباره محروم شود و از این حیث نیز اتفاق مثبتی برای خود و سرخ‌پوشان رقم زد.

 

لک پس از محرومیتی که در نیم‌فصل اول داشت، فقط دو کارت زرد گرفت و برخلاف اینکه پیش‌بینی می‌شد او با دریافت یک اخطار دیگر برای دومین بار محروم شود، هیچ کارتی دریافت نکرد و با سلامت کامل به هفته پایانی لیگ برتر مقابل پیکان رسید.

 

دروازه‌بان بلند قامت پرسپولیس در دور رفت موفق شد مقابل پیکان کلین‌شیت کند و یک نمایش خوب داشته باشد که امیدوار است امشب هم به این مهم برسد تا سرخ‌پوشان نیز صاحب جام شوند.

 

1628890

دیدگاه‌ها