کد خبر : 1771253 | 08 مرداد 1400 ساعت 18:25 | 50.1K بازدید | 2 دیدگاه

کالیدو کولیبالی؛

درخواست آنچلوتی از پرز: این ستاره ناپولی را بخر

کارلو آنچلوتی، سرمربی جدید رئال مادرید، از فلورنتینو پرز، رییس این باشگاه، خواسته تا کالیدو کولیبالی، ستاره ناپولی، را به برنابئو بیاورد.

درخواست آنچلوتی از پرز: این ستاره ناپولی را بخر

به گزارش "ورزش سه"، پس از اینکه رئال مادرید سرخیو راموس و و رافائل واران را در هفته های اخیر از دست داد، حالا کارلو آنچلوتی از رییس رئال خواسته تا به هر قیمتی که شده کالیدو کولیبالی، مدافع تیم ناپولی، را برای پر کردن جای خالی که در خط دفاعی سفیدها ایجاد شده، به مادرید بیاورد.

روزنامه ایتالیایی کالچومرکاتو گزارش کرده است که کارلتو از پرز خواسته هر چقدر که لازم است برای جذب کولیبالی هزینه کند. گفته می شود رقم این انتقال ممکن است به 60 میلیون یورو برسد.

 

1628888

 

با وجودی که کولیبالی در 5 سال گذشته یکی از بهترین مدافعان اروپا بوده است، برای باشگاهی که از نظر اقتصادی با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کند، این یک مبلغ قابل توجه برای بازیکنی است که وارد 30 سالگی شده است.

علاقه آنچلوتی به کولیبالی از دیرباز و از زمانی که به عنوان سرمربی ناپولی مدتی را با این بازیکن سپری کرد ایجاد شده است.

 

در زمان حضور آنچلوتی به عنوان سرمربی اورتون، از او در مورد این بازیکن سوال شد و کارلتو گفت: "کولیبالی بهترین مدافع میانی جهان است و تازه او فضای بیشتری برای پیشرفت دارد. ارزش او 156 میلیون یورو است و غیرقابل انتقال است. "

 

1628887

در حالی که سرمربی ایتالیایی علاقه زیادی به این بازیکن دارد، وضعیت مالی مادرید و تمایل ناپولی برای رد کردن خریداران علاقه مند به این معنی است که عملی شدن انتقال بعید است.

 

لوچیانو اسپالتی، سرمربی جدید ناپولی، به هواداران ناپولی اطمینان داد که می خواهد کولیبالی را حفظ کند زیرا حضور او در این تیم برای فصل آینده آنها در سری آ بسیار مهم است.

 

اسپالتی گفت: "برای نگه داشتن او، اگر لازم باشد من خودم را به جایی زنجیر می کنم. یک چیزی برای من پیدا کنید و خودم را به آن زنجیر می کنم."

 

دیدگاه‌ها