کد خبر : 1771255 | 08 مرداد 1400 ساعت 18:57 | 27.7K بازدید | 10 دیدگاه

هر روز یک مقصد جدید برای ستاره فرانسوی؛

گریزمان-لیندلوف؛ تبادلی که یونایتد به دنبال آن است

گفته می شود که منچستریونایتد به بارسلونا پیشنهاد تبادل آنتون گریزمان و ویکتور لیندلوف را داده است.

گریزمان-لیندلوف؛ تبادلی که یونایتد به دنبال آن است

به گزارش "ورزش سه"، بارسا در تلاش است تا صورت‌حساب دستمزدهای پرداختی خود را کاهش دهد و در همین راستا علاقمند است تا آنتوان گریزمان را در این تابستان به باشگاه دیگری بفرستد.

در هفته ای اخیر صحبت هایی از بازگشت ستاره فرانسوی به اتلتیکو مادرید مطرح بود و بارسا قصد داشت گریزمان را با سول نیگوئز، ستاره روخی بلانکو معاوضه کند.

اما اکنون Gol Digitol گزارش کرده است که تبادل با اتلتیکو مادرید بعید است اتفاق بیافتد و بارسلونا توجه خود را معطوف به منچستریونایتد و تبادل گریزمان با ویکتور لیندلوف کرده است.

 

1628895

 

یونایتد قرارداد خود با ادینسون کاوانی را برای یک سال دیگر تمدید کرد، اما تصور می شود که آنها مهاجم دیگری را نیز در کنار او می خواهند.

لیندلوف فصل گذشته به طور مرتب در کنار کاپیتان هری مگوایر از ابتدا برای منچستریونایتد به زمین می رفت و به همراه این تیم در لیگ برتر دوم شد.

ملی پوش سوئدی از زمان ورود به اولدترافورد از بنفیکا در سال 2017 به طور منظم در ترکیب شیاطین سرخ حضور داشته است.

اما پیوستن رافائل واران، مدافع سابق رئال مادرید به منچستریونایتد، احتمالاً بدان معناست که لیندلوف جایگاه خود را در ترکیب ثابت یونایتد از دست خواهد داد.

 

1628896

 

جدایی گریزمان به بارسلونا اجازه می دهد تا قرارداد جدید لیونل مسی، اسطوره باشگاه، را که از نظر فنی در حال حاضر یک بازیکن آزاد است، به ثبت برساند.

گریزمان در بازی هایی که در تمام رقابت ها برای بارسا تا به امروز انحام داده 20 گل به ثمر رسانده اما از زمان انتقال 120 میلیون یورویی اش به نوکمپ هنوز نتوانسته به طور کامل در ترکیب بارسا جا بیفتد.

با این حال گریزمان تنها کسی نیست که رونالد کومان مایل به جدایی از او است.

مارکا می گوید ساموئل امتیتی ​، میرالم پیانیچ، فیلیپه کوتینیو و عثمان دمبله نیز دیگر بازیکنان کاتالان ها هستند که به باشگاه های اروپایی پیشنهاد داده شده اند.

خوان لاپورتا، رییس بارسا، از اعتراف به اینکه دیگر باشگاه ها علاقمند به جذب گریزمان هستند، ابایی ندارد.

 

1628894

 


او در ابتدای این هفته گفت: "گریزمان بازیکن بارسلونا است، او قرارداد دارد و اگر شرایط متفاوتی به وجود نیاید، ما او را اینجا خواهیم داشت.

تحرکاتی در بازار رخ داده است، اما این موضوع در بازار نقل و انتقالات امری طبیعی است. ما نمی توانیم انکار کنیم که علاقه ای به این بازیکن وجود داشته و این نشان دهنده کیفیت او است."

بارسلونا فصل گذشته در لالیگا سوم شد و مایل است در رقابت های فصل جدید قدرتمندتر از گذشته بازگردد.

خریدهای تابستانی بارسا تا به اینجا عبارت بوده از: سرخیو آگوئرو، ممفیس دیپای و اریک گارسیا.

دیدگاه‌ها