کد خبر : 1771263 | 08 مرداد 1400 ساعت 20:08 | 22.5K بازدید | 0 دیدگاه

سکوی شهرقدس به‌دنبال جلوس قهرمان

گلات؛فقط یک معجزه بازی را عوض می‌کند

پرسپولیس در آستانه ثبت یک رکورد تاریخی دیگر قرار دارد و تنها ٩٠ دقیقه با گلات خود فاصله دارد.

گلات؛فقط یک معجزه بازی را عوض می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان یحیی گل‌محمدی بار دیگر شانس بزرگی برای قهرمانی خود متصور هستند و در صورت کامیابی برابر پیکان قادر خواهند بود برای پنجمین فصل پیاپی بر جام قهرمانی بوسه بزنند.

 

چهارده هفته صدرنشینی سرخ‌ها باید دید در هفته پایانی نیز ادامه خواهد یافت تا آنها به اتفاقی تاریخی در لیگ فوتبال ایران دست یابند؟ جایی که آنها برای دستیابی به آن فارغ از نتیجه جدال استقلال مقابل سپاهان، باید برابر پیکان برنده باشند و در غیر اینصورت چشم به آزادی و نتیجه این بازی بدوزند.

 

شاگردان یحیی در صورت تساوی در شهرقدس و حتی شکست با اختلاف دو گل استقلال نیز به قهرمانی خواهند رسید و مانع موفقیت بزرگ محرم نویدکیا و شاگردان طلایی‌پوش وی خواهند شد.

 

یحیی اما در دیداری که کمال کامیابی‌نیا و علی شجاعی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد، چشم به این دوخته که موفقیت خود را همانند شش تقابل اخیر با پیکان تداوم بخشد. جایی که خودروسازان طی این دیدارها موفق به کسب امتیاز برابر سرخپوشان نشده است.

 

برای پرسپولیس اما همه چیز برای قهرمانی مهیاتر به نظر می‌رسد؛ آنها این میل به موفقیت را هفته گذشته و برابر تراکتور نیز به خوبی نشان دادند و دقایقی بعد از اینکه شکست را برابر خود دیدند و جایگاه صدر را از دست رفته دیدند، توانستند حریف قدرتمند تبریزی را با سه گل شکست داده و بار دیگر به اختلاف دو امتیازی در صدر با سپاهان تداوم بخشند.

 

اکنون آنها در گام پایانی برابر مهدی تارتار قرار گرفته‌اند. سرمربی پیکان پیش از این روی نیمکت پارس جنوبی جم نتوانست مانع از قهرمانی تیمی که در آن مقطع هدایتش بر عهده برانکو ایوانکوویچ بود شود و اکنون بار دیگر سرنوشت او را در هفته پایانی برابر پرسپولیس قرار داده و باید دید اینبار چه اتفاقی پیش روی این بازی خواهد بود.


آیا پرسپولیس قادر خواهد بود به اختلاف دو امتیازی وتفاضل گل خود برای قهرمانی تکیه کند و یحیی گل‌محمدی بار دیگر شنل قهرمانی بر تن کند یا درام دیگری در فوتبال شاهد خواهیم بود و سپاهان جام را از تهران به اصفهان خواهد برد.

 

روی کاغذ اما همه چیز به کام پرسپولیس و هواداران آن به نظر می‌رسد. مقامات ارشد ورزش در استادیوم شهدای شهر قدس حاضر هستند و سکوی قهرمانی بار دیگر سرخ شده تا همه چیز آماده جشن تیمی شود که چهارده هفته صدرنشینی را پشت سر گذاشته و به دنبال این است تا میخ پایانی را محکم بکوبد و قهرمانی را تاریخی‌تر از همیشه جشن بگیرد مگر اینکه اتفاقاتی عجیب را طی دو بازی شاهد باشیم .

دیدگاه‌ها