کد خبر : 1771267 | 08 مرداد 1400 ساعت 20:17 | 19K بازدید | 2 دیدگاه

تا سال 2026؛

رسمی: مدافع ملی‌پوش برایتون به آرسنال پیوست

آرسنال تایید کرده است که بن وایت، مدافع تیم ملی انگلیس، با قراردادی 60 میلیون یورویی از برایتون به این باشگاه پیوسته است.

رسمی: مدافع ملی‌پوش برایتون به آرسنال پیوست

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال موفق شد با قراردادی بلند مدت و با مبلغ 60 میلیون یورو، بن وایت، مدافع تیم ملی انگلیس و برایتون، را به خدمت بگیرد.

گزارش شده است که وایت قراردادی پنج ساله را با توپچی ها امضا کرده است. با توجه به اینکه میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، در پایان فصل گذشته به داوید لوییز اجازه جدایی از توپچی ها را داد، وایت اکنون می تواند نیاز توپچی ها در خط دفاع را مرتفع کند.

این مدافع میانی به عنوان یکی از مهره های کلیدی تیم لیدز که با هدایت مارsلو بیلسا در 20-2019 از چمپیونشیپ به لیگ برتر صعود کرد، به شهرت رسید.

او فصل گذشته 36 بازی در لیگ برتر انجام داد و همچنین گاهی در پست هافبک دفاعی به میدان رفت.

به این ترتیب وایت تبدیل به گران ترین خرید دفاعی آرسنال می شود و تنها نیکلاس په په (86 میلیون یورو) و پیر امریک اوبامیانگ (68 میلیون یورو) قراردادهای گران قیمت تری دارند.

 

1628924

 

میکل آرتتا درباره بازیکن جدید تیمش گفت: "بن یکی از اهداف سطح بالای ما بود و عالی است که ما توانستیم قرارداد با او را عملی کنیم. بن در فصل های اخیر با دو باشگاه خیلی خوب آموزش دیده، برایتون و لیدز.

او از دو مربی بسیار خوب بهره برده و نشان داده است که هم برای برایتون و هم به صورت قرضی با لیدز استعداد زیادی دارد.

بن یک مدافع باهوش است که در کار با توپ بسیار راحت است و سبک او کاملا با ما متناسب است.


و البته او هنوز جوان است، بنابراین سن و مشخصات بن با آنچه ما در اینجا می سازیم مطابقت دارد. همه ما مشتاقانه منتظر هستیم که بن در برنامه های بلند مدت آینده ما نقشی محوری داشته باشد. "

 

 

 

دیدگاه‌ها