کد خبر : 1771274 | 08 مرداد 1400 ساعت 20:28 | 31.8K بازدید | 4 دیدگاه

سروش و محبی اضافه شدند؛

رونمایی از ترکیب سپاهان مقابل استقلال

نفرات آغاز کننده بازی برای طلایی پوشان اصفهان برابر استقلال مشخص شدند.

رونمایی از ترکیب سپاهان مقابل استقلال

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال سپاهان که در تلاش برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر است، امشب در جدالی حساس مقابل استقلال قرار می‌گیرد و امیدوار است با برتری در این دیدار و لغزش پرسپولیس در مسابقه همزمان بتواند به جام برسد.

 

سید پیام نیازمند دروازه‌بان امروز سپاهان مقابل استقلال است؛ گئورگی ولسیانی و عزت‌الله پورقاز، دو مدافع میانی طلایی پوشان در ورزشگاه آزادی هستند و دانیال اسماعیلی‌فر و امید نورافکن به ترتیب در سمت راست و چپ خط دفاعی بازی می‌کنند.

 

سید محمد کریمی مثل همیشه هافبک دفاعی سپاهان مقابل استقلال خواهد بود و کمی جلوتر از او سروش رفیعی در نقش بازی‌ساز در وسط زمین ایفای نقش می‌کند که کنار دست او هم احسان حاج‌صفی، کاپیتان طلایی پوشان است.

 

محمدرضا خلعتبری و محمد محبی، دو وینگر تکنیکی و سرعتی سپاهان برای این بازی حساس هستند و محرم نویدکیا امیدوار است با بهره‌مندی از خلاقیت آنها مقابل استقلال به گل برسد و در راس خط حمله هم سجاد شهباززاده، بهترین گلزن لیگ بیستم حضور دارد.

 

ترکیب سپاهان در مسابقه با استقلال نسبت به هفته قبل که پدیده را شکست داد، دو تغییر داشته که سروش رفیعی و محمد محبی جانشین یاسین سلمانی و محمدرضا حسینی شده‌اند.

 

ترکیب سپاهان مقابل استقلال به شرح زیر است:

 

سید پیام نیازمند، گئورگی ولسیانی، عزت‌الله پورقاز، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، سید محمد کریمی، سروش رفیعی، احسان حاج‌صفی، محمد محبی، محمدرضا خلعتبری و سجاد شهباززاده

دیدگاه‌ها